אא

לראשונה טיסות ישירות בין ישראל לעיר פישטני שבמחוז טרנבה בסלובקיה

חברת התיירות OVERSEAS מקבוצת ג'נסיס-מונה חתמה על הסכם בלעדי עם לשכת התיירות של סלובקיה ומועצת התיירות האזורית של מחוז טרנבה על הפעלת קו טיסות ישיר לפישטני שבסלובקיה

פישטני. צילום: Shutterstock פישטני. צילום: Shutterstock

לראשונה יפעל קו טיסות ישיר בין ישראל למחוז טרנבה שבסלובקיה. הטיסות מתוכננות להתחיל לקראת האביב 2023 לפתיחת עונת התיירות וטיולי המשפחות.

השבוע חתמה חברת התיירות OVERSEAS מקבוצת ג'נסיס-מונה על הסכם בלעדי עם לשכת התיירות של סלובקיה ומועצת התיירות האזורית של מחוז טרנבה על הפעלת קו הטיסות הישיר מישראל לעיר הספא פישטני שבסלובקיה.

פישטני. צילום: shutterstockפישטני. צילום: shutterstock

אזור טרנבה שנמצא בחלקו המערבי של סלובקיה ובקרבת הגבול עם אוסטריה, צ'כיה והונגריה התפרסם בכל העולם בזכות המעיינות התרמיים ואתרי הספא, היקבים, טירות פאר, מרכזי קניות, תרבות עשירה, מגרשי גולף, רכיבה על אופניים במסלולים ייעודים, קולינריה משובחת, מתקני ספורט ומסלולי מרוצים מהגדולים בעולם.

עיירת פישטני התפרסה בזכות מתחמי הספא הגדולים באירופה, המלונות המציעים מלבד טיפולים גם חוויה לכל המשפחה ובחודשי הקיץ הנופשים יכולים ליהנות מאירועי תרבות ומפארקי המים.

נשיא לשכת התיירות האזורית של טרנבהJozef Viskupic: "לאחר ההצלחה שלנו בהפעלת קו הטיסות הישירות משדה התעופה הבינלאומי שנמצא בעיר פישטני למצרים וטורקיה בחרנו להשיק השנה את הקו גם לתל אביב".

הטיסות מתוכננות להתחיל לקראת האביב 2023 לפתיחת עונת התיירות וטיולי המשפחות.

הרי הטטרה, סלובקיה. צילום: Shutterstockהרי הטטרה, סלובקיה. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סלובקיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: