אא

קורס חדש של התאחדות משרדי הנסיעות ואוניברסיטת בר אילן

התאחדות משרדי הנסיעות חוברת לאוניברסיטת בר אילן, ביחד ישיקו קורס להכשרת דירקטורים בדגש על ענף התיירות. הקורס מיועד למנהלים בחברות מתחום התיירות ולשואפים להצטרף ולהיות מנהלים בענף התיירות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

התאחדות משרדי הנסיעות פותחת קורס להכשרת דירקטורים בדגש על ענף התיירות בשיתוף עם אוניברסיטת בר אילן. מדובר בשיתוף פעולה ייחודי שיזמה התאחדות משרדי הנסיעות  עם ביראד – התכנית ללימודי תעודה מתקדמים באוניברסיטת בר אילן.

הקורס מיועד למנהלים בחברות מתחום התיירות או למי ששואף להצטרף לנבחרת המנהלים בענף התיירות או מחוצה לו. מטרת הקורס היא להעניק למשתתפים את הכלים הנדרשים ללימוד, הבנת והכרת הפעילות העסקית של החברה והיכולת להשתלב בעמדות ניהול בכיר בחברות שונות באופן המקצועי ביותר.

במסגרת הקורס ייחשפו המשתתפים להרצאות ממגוון רחב של בכירי המרצים מכל קשת תחומי הניהול בשנת 2023: חשבונאות, מנהל עסקים, שוק הון, כלכלה ומשפט, תוך שימת דגש מיוחד על תחום התיירות. עם סיום הקורס תוענק למשתתפים תעודה מטעם ביראד – התכנית ללימודי תעודה מתקדמים של אוניברסיטת בר אילן.

הקורס ייפתח ב-13 במרץ ויתקיים בזום, בימי שני, בין השעות 17:00-20:15. הקורס יכלול 15 מפגשים של 4 שעות אקדמאיות כ"א, סה"כ 60 שעות אקדמאיות.

לרשימת המרצים
לפרטים והרשמה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות משרדי הנסיעות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: