אא

״יוסטון כאן יונייטד איירליינס״: חב׳ התעופה השיקה מרכז הדרכה לדיילות ודיילים בעלות של 32 מיליון דולר

מדובר במתקן בשטח של 56,000 מ"ר אשר יאפשר להכשיר יותר מ-600 דיילות ודיילים בחודש. המתקן החדש ביוסטון כולל בריכה של 125,000 ליטר אשר תאפשר לתרגל פינוי בטוח של מטוס במקרה של נחיתת חירום במים

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

יונייטד איירליינס פתחה ביוסטון את מרכז ההדרכה הטיסה הגדול ביותר שלה.

מדובר במתקן בשטח של 56,000 מ"ר הכולל כיתות לימוד חדשות, ומרכז מים חדיש הכולל בריכה של 125,000 ליטר.

המתקן יאפשר לתרגל פינוי בטוח של מטוס במקרה ״הבלתי סביר״ של של נחיתת חירום במים.

ראש עיריית יוסטון סילבסטר טרנר, הצטרף למנכ"ל יונייטד סקוט קירבי, באירוע גזירת סרטים חגיגי ביוסטון כדי לפתוח באופן רשמי את מרכז ההדרכה החדש.

פרויקט ההרחבה החדש בעלות של 32 מיליון דולר, מכפיל את שטח ההדרכה הפנוי ויאפשר לחברת התעופה להעסיק ולהכשיר כ-15,000 אנשים ב-2023, כולל 4,000 דיילות.

יונייטד מתכננת להכשיר יותר מ-600 דיילות בחודש במתקן החדש ביוסטון ופרויקט ההרחבה מציינים בענקית התעופה האמריקאית ״הוא דוגמה נוספת להתמקדות של החברה בהשקעות ארוכות טווח בתשתיות, כלים וטכנולוגיה כדי לתמוך בתוכנית הצמיחה של United Next כמו גם בתוכנית של חברת התעופה למחויבות מתמשכת ליוסטון.״

"לדיילות הטובות בתעשיית התעופה מגיע מתקן האימונים הטוב והמודרני ביותר במדינה", אמר מנכ"ל יונייטד, סקוט קירבי. "פרויקט ההרחבה הזה הוא עוד דוגמה להשקעה שעשינו לתמוך בעובדים שלנו ותשפר עוד יותר את יכולתנו לספק שירות מעולה ותגדיר את יונייטד להצלחה ב-2023 ואילך."

הדיילות החדשות של יונייטד יעברו קורס הכשרה בן שישה שבועות וחצי במתקן ביוסטון ולאחר מכן יחזרו כל 18 חודשים כדי לאימוני תרגול וחידוד.

הקמפוס החדש כולל חללי אימון בשירות בטיסה עם מושבים מדומים, אודיטוריום הכולל יותר מ- 400 מושבים וחדר כריזה בו אנשי הצוות יכולים לתרגל את הכרזותיהם על הסיפון. מרכז הבניין הוא מרכז מים חדש הכולל בריכה של 125,000 ליטר לתרגול פינוי בטוח של המטוס במקרה חשל נחיתת חירום במים.

כחלק מבניית המתקן, ובתמיכה בתוכנית הפעולה האקלימית של ראש העיר טרנר לבניית תשתית מקומית עמידה בפני סערות, יונייטד כללה במתקם החדש כספת תת-קרקעית המסוגתל להכיל יותר מ-268,000 ליטרים של מים ולאגור מי סערה בתת-קרקע גדולה. 

"יונייטד ממשיכה להיות שותפה ומנהיגה עסקית נהדרת בעיר יוסטון, מחברת את תושבי יוסטון לעולם ומשקיעה בפרויקטי תשתית חיוניים המסייעים לשפר את חווית הנסיעה למיליוני מטיילים", אמר ראש העיר טרנר. "אני מברך את יונייטד על פתיחת מרכז ההדרכה העולמי שלה לטיסות, עדות לכוח העבודה של האזור ולסביבה הפרו-עסקית".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יונייטד איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: