תאילנד משיקה קמפיין לחיזוק כלכלת המדינה באמצעות התיירות
הירידה הדרסטית במבקרים הסינים פוגעת משמעותית בענף התיירות בתאילנד ורשות התיירות הלאומית יוצאת בקמפיין חדש בציפייה ל-25 מיליון תיירים והכנסה של יותר מ-71 מיליארד דולר השנה
רשות התיירות של תאילנד הודיעה על תוכנית שנתית לתגבור מקיף של ענף התיירות במטרה לחזק את כלכלת המדינה.
באמצעות הכותרת "פרקים חדשים מדהימים" הקמפיין החדש של רשות התיירות של תאילנד שואף לחידוש מלא של התיירות השנה, שצפויה להניב כ-2.38 טריליון באט (יותר מ-71 מיליארד דולר), או 80% מהרמה שלפני מגפת הקורונה, עפ"י דברי מנכ"ל רשות התיירות (TAT), יוטאסק סופאסורן במסיבת עיתונאים.
הישג ענף התיירות מעבר לשנה שעברה, עם סך של 11.8 מיליון כניסות מבקרי חוץ ו-189 מיליון נסיעות פנים, מעיד על סימנים חיוביים מאוד להתאוששות התיירות, ציין יוטאסק.
עקב הירידה המשמעותית בתיירות הסינית רשות התיירות של תאילנד תתמקד במגזרים חדשים של תיירים בשווקים הבינלאומיים, תגביר את הקיבולת של חברות התעופה ותקדם גם נסיעות יבשתיות, אמר טאנס פטסוואן, סמנכ"ל הרשות בתדרוך לעיתונאים.
רשות התיירות תפעל עם חברות תעופה כדי לעזור לחדש את הטיסות בין תאילנד לסין, כיוון שיש כ-70% פחות טיסות בהשוואה ל-2019, אמר טאנס.
רשות התיירות צופה כי תאילנד תזכה ל-25 מיליון כניסות בינלאומיות השנה.