אא

אייר אסטנה צפויה להפעיל טיסות ישירות מישראל לקזחסטן החל מיוני הקרוב

חברת התעופה הלאומית של קזחסטן שעל הגעתה הצפויה לישראל פורסם לראשונה בפספורטניוז בחודש יולי האחרון, תיוצג בארץ ע״י חברת אופן סקי. אפרים פורטיס: ״יחד עם סוכני הנסיעות, נוכל להציג בפני לקוחותינו יעד אטרקטיבי כקזחסטן״

אייר אסטנה. צילום: Shutterstock אייר אסטנה. צילום: Shutterstock

כפי שפורסם לראשונה בפספורטניוז בחודש יולי האחרון, חברת התעופה מקזחסטן, אייר אסטנה, תפעיל טיסות ישירות לתל אביב מנמל התעופה אלמטי.

הטיסות הישירות צפויות להתחיל לפעול החל מיוני הקרוב.

כזכור, שר התיירות לשעבר, יואל רזבוזוב, ביקר ביולי 2022 בקזחסטן, רזבוזוב במסגרת משלחת מדינית כלכלית (הסכם יבוא חיטה וקמח מקזחסטן לישראל) וניצל את הביקור גם כדי לדון בנושאי תיירות כולל הפעלת קו הטיסות הישיר כאמור בין שתי המדינות.

לפספורטניוז נודע כי מי שכבר נבחרה לייצג את החברה הלאומית של קזחסטן בישראל, היא חברת אופן סקיי אשר התמנתה ל-GSA הבלעדי של החברה בישראל לנוסעים ולמטענים.  עוד נודע לפספורטניוז, כי משלחת רמת דרג של חברת אייר אסטנה, תגיע לישראל לכנס התיירות הגדול -IMTM שיתקיים בחודש פברואר הקרוב בתל אביב.

אפריים פורטיס מנכ״ל ובעלים של חברת אופן סקיי אישר את הידיעה ואמר לפספורטניוז:  ״אני שמח שאופן סקיי זכתה בנציגות חשובה נוספת חשובה שכזאת ומשוכנעני שיחד עם סוכני הנסיעות שותפינו, נוכל להציג בפני לקוחותינו יעד אטרקטיבי כקזחסטן כמו גם את רשת הקווים האטרקטיבית של אייר אסטנה.״

חברת התעופה הלאומית של קזחסטן חגגה באחרונה 20 שנות פעילות ויש לה צי של כ-37 מטוסים. במהלך שנות קיומה הטיסההחברה  כ-60 מיליון נוסעים בכ-600 אלף טיסות בתפוסה ממוצעת של 70%.

בשנת 2021 החברה רשמה כ-761 מיליון דולר הכנסות לעומת כ-400 מיליון דולר בשנת 2020. בשנת 2021 רשמה רווח תפעולי של 217 מיליון דולר.

אלמטי: Shutterstockאלמטי: Shutterstock

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: