אא

מלונות איביס בירושלים מתחדשים: ״נדרשים להיות בחזית הטכנולוגיה״

כך אמר הבוקר (ד') אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות IBIS ישראל שהטמיעה במלואה את מערכת ההזמנות OPERA CLOUD של חברת אורקל

מלון איביס סטיילס ירושלים. צילום: אסף פינצ'וק מלון איביס סטיילס ירושלים. צילום: אסף פינצ'וק

שני בתי המלון של רשת איביס בירושלים (מלון ibis styles ומלון איביס ירושלים מרכז העיר), השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, הטמיעה במלואה את מערכת ההזמנות OPERA CLOUD (אופרה בענן) של חברת ORACLE (אורקל).

מהרשת נמסר כי באמצעות המערכת, "כל מלון נוכחי ועתידי ברשת, יוכל לאמץ את מערכת ההזמנות 'אופרה בענן' על מנת לפשט, לייעל ולשפר את התפעול תוך כדי שיפור מתמיד בשירות לאורחים. בתי המלון כבר עובדים עם מערכת ההזמנות החדשה ונהנים מיכולותיה המתקדמות".

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל רשת מלונות IBIS ישראל: "חדשנות היא חלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה במלונות איביס ישראל וככל שחווית האירוח משתנה, נדרשים בתי המלון להיות בחזית הטכנולוגיה. אנו מחויבים להנגיש את הטכנולוגיה לכלל הצוותים שלנו באופן נוח וידידותי. לאחר שלפני מספר חודשים הוטמע ברשת מנוע ההזמנות המתקדם של חברת Simple Booking הבינלאומית, אנו גאים לשתף פעולה עם חברת אורקל, שיחד איתם ובעזרת הצוותים שלהם זכינו להיות הראשונים בישראל לסיים את ההטמעה ולהתחיל עבודה שוטפת עם אופרה בענן כמערכת ההזמנות הראשית של בתי המלון, שתשמש גם כתשתית יציבה למלונות הבאים ברשת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איביס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: