אא

משרד התיירות האוסטרי בחר בחברת טרנובה כנציגה בישראל

במסגרת פיילוט של משרד התיירות האוסטרי, תגיע לישראל משלחת אוסטרית ובראשה מזכירת המדינה לנושא תיירות באוסטריה, להיכרות עם השוק הישראלי. מנכ"ל טרנובה: "פעלנו 5 שנים ליצירת הקשר עם אוסטריה"

אוסטריה. צילום: shutterstock אוסטריה. צילום: shutterstock

בחודש שעבר נחתם הסכם בין משרד התיירות האוסטרי לחברת Terranova לשיווק יעדי תיירות כנציגה ישראלית לקידום השיווק ויחסי הציבור של המשרד.

בכירים במשרד התיירות האוסטרי החליטו בחודשים האחרונים לבחון אסטרטגיה חדשה, ולפנות למהלך במודל של נציגות מקומית מטעם אוסטריה במקום לשלוח נציגים מטעם המדינה. במסגרתה נבחנו מספר חברות ישראליות לתפקיד, וכעת נמסר דבר המינוי שהוכרע.

אוסטריה נחשבת מעצמת תיירותית שאירחה ערב הקורונה כ-46 מיליון תיירים בשנה. כחלק מהתאוששות ענף התיירות ותפיסת ישראל כמתאימה לביצוע פיילוט של אסטרטגיית התיירות החדשה, תגיע לישראל בתחילת חודש פברואר משלחת של אנשי מפתח מענף התיירות האוסטרי להכרות עם השוק הישראלי. המשלחת תקיים מספר מפגשים בחיפה, בירושלים ובתל אביב. בראש המשלחת תעמוד מזכירת המדינה לנושא תיירות באוסטריה, סוזאן וינקלר קראוס (Susanne Kraus-Winkler) הצפויה להיפגש עם שר התיירות הנכנס, חיים כץ.

זאת ועוד, שר העבודה והכלכלה האוסטרי, האמון גם על תחום התיירות, ד"ר מרטין קושר (Martin Kocher) יברך את ענף התיירות הישראלי באירוע שיתקיים ב-9/2/2023 ביפו, אליו יוזמנו בכירי ענף התיירות בישראל ואנשי תקשורת, ובמהלכו יושק קמפיין התיירות של אוסטריה בישראל.

מיכאל טושמן, מנהל משרד התיירות האוסטרי עבור המזרח התיכון: ”אנחנו נרגשים מאד להתחיל פרק חדש יחד עם טרנובה בישראל. השוק הישראלי הוכיח את עצמו בתור השוק בעל הצמיחה המהירה ביותר. כבר בשנת 2022 הצליחו הנתונים של מספר הישראלים שמגיעים לאוסטריה לעלות על אלה טרום הקורונה ב-16% לנתון המרשים של 870 אלף לינות של ישראלים ברחבי אוסטריה, מינואר עד נובמבר. אנחנו מצפים מאד להמשיך ולחבר ישראלים נוספים לחוויית תיירות בסגנון אוסטרי. אנחנו משוכנעים שהמפגש של הישראלים עם הנופים והאנשים באוסטריה, יעמיקו את החברות בינינו".

אימרי קלמן, מנכ"ל טרנובה: "אנו מודים למשרד התיירות האוסטרי על האמון בנו וההזדמנות לייצגו בישראל. טרנובה פועלת מזה 5 שנים ליצירת קשר מסוג זה עם אוסטריה, ועבורנו זוהי הזדמנות להגשים חלום. אוסטריה הפכה ברבות השנים ליעד פופולרי עבור הישראלים, ואנו מאמינים שנוכל להכיר לישראלים עוד צדדים של היעד הנפלא הזה. מעבר לטיסה הקצרה מישראל, אוסטריה מאפשרת מעבר קל ונוח בין ערים יפהפיות ומלאות אטרקציות לבין שטחי טבע מדהימים, והכל עם אוויר הצלול בעולם. מדובר בנוסחה שהישראלים מאוד אוהבים - האפשרות לשלב בין חופשה אורבנית לחופשת טבע, ובחינה הזו, אוסטריה היא הגו-טו המושלם".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: