אא

הצצה למלון פור סיזנס החדש ברבאט, בירת מרוקו

במלון, שייפתח השנה בקאסר אל באר ברבאט, יכלול 204 חדרים וסוויטות המשקיפים על האוקיינוס האטלנטי, 7 מסעדות וטרקלינים; ספא ובריכות שחייה ועוד. בכיר ברשת: "Four Seasons ממשיכה להגדיל נוכחות במרוקו"

 Four Seasons Rabat. צילום: יח"צ Four Seasons Rabat. צילום: יח"צ

רשת מלונות היוקרה פור סיזנס Four Seasons Hotels and Resorts ו-Atlantic Coast Hospitality, חברה בת של חברת פיתוח הנדל"ן Q Holding מאבו דאבי, הודיעו על הקמת מלון Four Seasons Rabat שיפתח על מצוק בקאסר אל באר שבבירה רבאט, עוד השנה (2023).

Four Seasons Hotel Rabat ב-Kasr Al Bahr יכלול, בין היתר, 204 חדרים וסוויטות המשקיפים על האוקיינוס האטלנטי, 7 מסעדות וטרקלינים; ספא עם חדרי טיפולים מאובזרים ובריכה מקורה; מספר בריכות חיצוניות בסגנון אתר נופש; כמו גם אולם כנסים ואירועים.

צילום: יחצצילום: יחצ

קאסר אל באר, שפירושו "טירת הים", נבנה כארמון קיץ מלכותי רחב ידיים במאה ה-19, לאחר מכן הפך לבית חולים צבאי לפני סגירתו ב-1999. המלון על המצוק, יפתח לאחר שיפוץ נרחב. השחזור של המבנה ההיסטורי נעשה על ידי האדריכל המרוקאי, קארים צ'אקור מ- META Atelier d'Architecture, בעוד רוג'ר נזאריאן ושותפיו נבחרו להוביל את עיצוב הפנים והגינון.

המלון ממוקם במרחק 20 דקות נסיעה מנמל התעופה רבאט-סאלה ו-90 דקות מנמל התעופה הבינלאומי מוחמד החמישי של קזבלנקה. מבקרים יכולים גם להשתמש ברשת הרכבות המהירות של מרוקו לנסיעות מרבאט למוקדי המסחר המרכזיים של קזבלנקה (45 דקות) והחופים הלבנים של טנג'יר (שעה ו-45 דקות).

ארט קרנאן, נשיא גלובל, פיתוח עסקי וניהול תיקים Four Seasons Hotels and Resorts"Four Seasons ממשיכה להגדיל את נוכחותה במרוקו, ואנו נמשיך את הצלחתם של הנכסים שלנו במרקש וקזבלנקה תוך הצגת חוויה משלימה, הפעם בעיר הבירה של המדינה. אנו גאים בכך שהשותפים שלנו ב-Atlantic Coast Hospitality בחרו ב-Four Seasons ל-Kasr Al Bahr, ואנו מצרפים להציג לאורחים את היעד הדינמי הזה באמצעות חווית אירוח יוקרתית חדשה, שילוב השירות האישי הנודע והמצוינות שלנו”.

מאליק אוואן, מנהלQ Holding : "תוך כדי השיפוץ של Kasr Al Bahr, אנו גאים להציג את ההיסטוריה והתרבות של רבאט תוך יצירת חווית אירוח ברמה עולמית לכל המבקרים. ארבע עונות הוא השותף האידיאלי לפרויקט חשוב זה, ויחד אנו מחויבים לכבד את הנכס יוצא הדופן הזה תוך מתן השירות והחוויות שמצופות ממותג אגדי זה".

צילום: יחצצילום: יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מרוקו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: