אא

התקלות בוינה: צוות טכני של אל על התגבר על התקלה-המטוס נמצא בדרכו לארץ

זה החל אתמול בטיסת אל על מבירת אוסטריה לנתב"ג שבוטלה בשל תקלה. טיסה נוספת הבוקר מוינה בוטלה אף היא בשל תקלה טכנית ובנוסף טיסת הצהריים בוטלה פעם נוספת בשל תקלה. אל על: ״כלל הנוסעים המעורבים יקבלו פיצוי ע״פ חוק ויקבלו המשך טיפול עם נחיתתם בישראל״

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

בתוך 24 שעות, 3 טיסות של חברת אל על מאוסטריה לישראל בוטלו בשל תקלות טכניות.

זה החל אתמול (רביעי) כאשר טיסה מוינה לת״א ועליה כ-200 נוסעים בוטלה בשל תקלה טכנית. הנוסעים הועברו לבית מלון ולאלו שרצו הציעה החברה טיסות חילופיות.

טיסת הבוקר שהייתה אמורה להמריא מוינה לישראל, אף היא בוטלה בשל תקלה טכנית.

טיסה נוספת של החברה, שהייתה אמורה להמריא מבירת אוסטריה, היום בשעה 15:30 אחר הצהריים לנתב"ג ועליה גם הנוסעים שנתקעו אתמול, בוטלה פעם נוספת בשל בעיה טכנית וזאת לאחר שהנוסעים היו על המטוס למעלה משלוש שעות.

מאוחר יותר הערב, אל על דיווחה כי צוות טכני של החברה שהמריא עם ציוד וחלפים לוינה התגבר על התקלה והטיסה נמצאת הערב בדרכה לארץ.

מחברת אל על נמסר הערב (חמישי):  צוות טכני של אנשי אל על אשר המריא עם ציוד וחלפים לוינה, הצליח להתגבר על התקלה והמטוס נמצא כעת בדרכו ארצה, הנחיתה צפויה בשעות הקרובות. בנוסף נעדכן כי טיסת אל על מוינה לתל אביב שהייתה אמורה לצאת אמש בוטלה אף היא עקב תקלה טכנית וכלל הנוסעים בטיסה זו שוכנו בבתי מלון בוינה על ידי צוותי הקרקע של אל על, ושובצו לטיסת אל על חלופית היום בצהריים. כלל הנוסעים המעורבים יקבלו פיצוי ע״פ חוק ויקבלו המשך טיפול עם נחיתתם בישראל. אל על מצרה על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים עקב התקלות, יחד עם זאת ביטחון ובטיחות הנוסעים וצוותי האוויר שלנו הינם בראש סדר העדיפויות״.
 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: