אא

עם המסעדות האהובות: רשת נובו משיקה מלון יוקרה חדש במרקש

רשת נובו הידועה בין היתר בזכות מסעדותיה עטורות הפרסים ברחבי העולם, בעלת מספר מלונות. כעת הרשת פותחת מלון חדש במרקש ואיך לא, הוא מתהדר גם במסעדה המפורסמת

נוף פנורמי לעיר. צילום: יח״צ, נובו נוף פנורמי לעיר. צילום: יח״צ, נובו

רשת מלונות נובו מתרחבת: הרשת היוקרתית תפתח ב-23 בינואר מלון חדש במרקש, ויהיה המלון הראשון של הרשת באפריקה.

המלון כלול 71 סוויטות, מסעדות נובו, בר, נוף פנורמי עם בריכה, וכמובן - מסעדות ובר סושי. עוד המלון יכלול ספא שיהיה הגדול ביותר של הרשת. המלון שברשת Small Luxury Hotels, ממוקם במרכז העיר, במה שמכונה ״משולש הזהב״, באזור ה-Hivernage, בסמוך לשוק. את האורחים יקבלו במלון באמצעות תערוכת אומנות עם אמנות מקומית ומגוון מייצגים. 

״אנו שמחים מאוד שמרקש תהפוך לחלק מהאוסף ההולך וגדל של מלונות נובו המצטרפים למרבלה ולפרץ באיביזה. בתקופה שבה החברה והכלכלות העולמיות שלנו שבריריות, אנו שורמים על האמונה המתמשכת שלנו ועל המחוייבות לאירוח״, אמר דניאל שאמון, מנהל מלונות נובו. 

71 הסוויטות מתפרסות על פני 3 קומות, כשבין הקטגוריות ניתן למצוא 44 ג׳וניור סוויטות, שש ג׳וניור דלקס סוויטות, ו-18 דלקס סוויטות הכוללות חדר שינה אחד, שני Miyabi סוויטות וסוויטה אחת בשם ״Nobu״. במלון ניתן יהיה למצוא גם את מסעדות הדגל של הרשת, כשניתן יהיה למצוא מנות חדשות שנוצרו על ידי שף נובו, Matsuhisa, ואת מנות הדגל. 

הספא שזכה לשם ״הפנינה״ מתפרס על פני 2,000 מ״ר, כשהאורחים יוכלו להתנתק מהסביבה, וליהנות מבריכת שחייה מחוממת, חמאם, ג'קוזי, סאונה, וכמובן סוויטת VIP ספא, חדר כושר ועוד. 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נובו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: