אא

Etihad Airways משיקה מבצע עולמי

חברת התעופה מציעה מחירים אטרקטיביים למגוון יעדים במחיר התחלתי של 465 דולר. אריק דה, מנהל הכנסות ראשי של Etihad Airways: "אנחנו מבינים שהשנה החדשה היא הזמן שרבים מאיתנו מתחילים לתכנן את הטיולים לשנה הקרובה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, מתחילה את השנה עם המבצע העולמי השנתי שלה.

החברה מציעה מחירים מיוחדים ליעדים נבחרים של Etihad, כאשר המכירה הגלובלית בתוקף עד ה-31 בינואר 2023, להמראות בין ה-20 בינואר ל-15 ביוני 2023.

המבצע כולל את היעדים המובילים בעולם ביניהם: אבו דאבי, בנגקוק, מלדיביים, סאול, מלבורן ועוד במחירים התחלתיים של 465 דולר במחלקת תיירים ו-2,040 דולר במחלקת עסקים.

אריק דה, מנהל הכנסות ראשי של Etihad Airways: "אנחנו מבינים שהשנה החדשה היא הזמן שרבים מאיתנו מתחילים לתכנן את הטיולים לשנה הקרובה. נוסעים המעוניינים להזמין את החופשה שלהם יכולים לנצל את המבצע העולמי של השנה להזדמנות לבקר באבו דאבי או ביעדים רבים אחרים ברשת הטיסות. אבו דאבי היא מוקד תרבותי משגשג עם מגוון רחב של אטרקציות תיירותיות מהן נופשים יכולים ליהנות עם תוכנית ה-Stopover של אתיחאד".

אבו דאבי ידועה בהיותה יעד תיירותי ברמה עולמית, עיר עם תרבות ומורשת עשירה המאפשרת למטיילים לחוות מגוון מוזיאונים, מסגדים, איים, חופים צלולים מדהימים, בילויים, פארקי שעשועים, הרפתקאות במדבר ובאינסוף חוויות קניות.

תוכנית ה-Stopover של Etihad מציעה שהות חינם במלונות נבחרים 3 ו-4 כוכבים, או הנחות של עד 40% הנחה על מלונות הפרימיום 4 ו-5 כוכבים באבו דאבי.

אבו דאבי. צילום: Shutterstockאבו דאבי. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אתיחאד איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: