אא

אייר פראנס: מטוס ה-777-300 ER המחודש יצא היום לטיסת בכורה

מטוס ה"פונטנבלו", שכל מחלקות תא הנוסעים שלו מחודשות, המריא מפריס-שארל דה גול לניו יורק-JFK. ממחר יטוס המטוס גם לריו דה ז'נרו בברזיל ולדקאר בסנגל. המשך שיפוץ 12 מטוסי הבואינג 777-300 ER יאפשר לחברה להרחיב את רשת היעדים

במחלקת העסקים. צילום: air france במחלקת העסקים. צילום: air france

היום, ה-20 בינואר 2023, מטוס הבואינג 777-300ER הראשון המצויד בתא הנוסעים המחודש של אייר פראנס המריא מפריס-שארל דה גול לניו יורק-JFK. המטוס הנקרא "פונטנבלו" יטוס גם לנמל התעופה של ריו דה ז'נרו בברזיל ולדקאר בסנגל החל ממחר.

המשך השיפוץ של 12 מטוסי הבואינג 777-300ER  בצי ארוך הטווח של אייר פראנס יאפשר לחברת התעופה להציע יותר טיסות במטוס המחודש לשלושת היעדים הראשונים האלה במהלך עונת החורף ולאחר מכן להרחיב את רשת היעדים.

בעקבות מהלך החידוש היוקרתי של אייר פראנס, כל מחלקות העסקים של החברה לטווח ארוך תהיינה מצוידות במושבים, שהופכים למיטות שטוחות, עד סוף 2023, לעומת כ-90% כיום. עד סוף השנה כל הצי ארוך הטווח יהיה מצויד גם ב-Wi-Fi בטיסה, לעומת 97% כיום.

במחלקת העסקים המחודשת (48 מושבים) המושב הופך למיטה באורך של כמעט שני מטרים, גישה ישירה למעבר ופרטיות מלאה באמצעות דלת הזזה חדשה. לנוסעים יחד המושבים במרכז תא הנוסעים מצוידים בפאנל מרכזי הניתן להורדה, וכך נוצר מרחב זוגי. המושב כולל גם מסך רחב בגודל 17.3 אינץ' עם אוזניות מפחיתות רעש, חיבור בלוטות' ומספר שקעים חשמליים.

בתא הפרמיום אקונומי (48 מושבים) מציגה אייר פראנס את דגם המושב העדכני ביותר מסוג כורסה, שכבר זמין ב-Airbus A350 שלה. כל מושב מציע 96 ס"מ מרווח לרגליים וגב המושב נשען ל-124 מעלות, אוזניות שמע להפחתת רעש ושקעי USB.

גם במחלקת האקונומי (273 מושבים) המושבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל מושב ברוחב של 43 ס"מ, זווית השכבה של 119 מעלות ו-79 ס"מ מרווח לרגליים, משענת גב ארגונומית וגם שקע USB.

בכל המחלקות יש לנוסעים גישה למערכת של החברה, Air France Connect, המציעה 3 רמות של חיבור, כולל חיבור חינמי לחלוטין, המאפשר ללקוחות לשלוח ולקבל הודעות ולגשת למידע על טיסות קישור.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס777-300ER

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: