אא

כץ נגד ניסנקורן: שר התיירות הורה שלא להזמין את נשיא ההתאחדות לטקס חילופי שרים

סערת שר התיירות VS נשיא התאחדות המלונות: השר חיים כץ (הליכוד), שהורה לא להזמין את אבי ניסנקורן (לשעבר שר המשפטים "כחול לבן") לטקס חילופי שרים, אמר "אין לי כוונה לעבוד מולו"

חיים כץ, שר התיירות. צילום: שלומי אמסלם, לע"מ חיים כץ, שר התיירות. צילום: שלומי אמסלם, לע"מ

עוד לפני שנכנס רשמית למשרדו, שר התיירות, חיים כץ (הליכוד), הורה שלא להזמין את נשיא התאחדות המלונות, אבי ניסנקורן (לשעבר שר המשפטים מטעם כחול לבן) לטקס חילופי שרים במשרד התיירות.

כפי שפרסמנו בפספורטניוז, שר התיירות הנכנס הציב אולטימטום למלונאים והודיע להם כי אין בכוונתו לעבוד עם נשיא התאחדות המלונות המכהן, אבי ניסנקורן. בין השניים שורר נתק מוחלט אחרי שבעבר היה בין השניים קשר.

כץ הבהיר ואמר למלונאים, "אני לא יכול לסמוך על ניסנקורן, אין לי כוונה לדבר ולעבוד מולו".

לפספורטניוז נודע כי בטרם בוצע טקס חילופי השרים במשרד התיירות (כץ נכנס יואל רזבוזוב השר היוצא), השר הכנס הודיע לאנשי לשכתו שאינו מעוניין לראות את ניסנקורן לוקח חלק בטקס חילופי השרים במשרד התיירות.

נוהג קבוע הוא שכל צמרת ענף התיירות משתתפת בטקס החלפת השרים, כולל נשיא התאחדות המלונות. המבוכה הגדולה נמנעה כבר בטקס,  בגלל שבאותו זמן ניסנקורן  שהה בחו"ל ולא היה בישראל.

במשרד התיירות וגורמים בכירים בענף מודעים לסכסוך בין השניים מיום כניסת השר לתפקיד, וניסו להביא לגישור. אך כץ עומד על שלו ולא מוכן לשמוע את שמו של ניסנקורן, ואומר כי אין לו אמון בנשיא התאחדות המלונות.

כעת, המלונאים נדרשים להחליט אם יתנו גיבוי לניסנקורן והאם הוא יחליט להמשיך לכהן בתפקיד ללא יכולת לדבר עם שר התיירות. מי שתהפוך לאשת הקשר של ניסנקורן תהיה יעל דניאלי, מנכ"לית התאחדות המלונות, או שיחליט להודיע על התפטרות וסיום תפקידו כפי שהשר כץ דורש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: התאחדות המלונותשר התיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: