אא

אפליקציית Triplan החדשה מציעה: כך תתכננו מסלול טיול ב-150 יעדים תוך שניות

האפליקציה מציעה למשתמש על גבי מפה אינטראקטיבית, המלצות לאטרקציות, אתרים, פעילויות ומסעדות בזמן אמת על בסיס חוכמת ההמונים ובהתאמה לתאריכי הטיול

Shutterstock Shutterstock

חברת הטרוול טק הישראלית, Triplan, משיקה אפליקציה חדשה לתכנון מסלולי טיול בהתאמה אישית, במסגרתה המשתמש מקבל תוך שניות מסלולי טיול ב - 150 היעדים המתויירים בעולם וב-8 שפות שונות.

המערכת מציגה למשתמש על גבי מפה אינטראקטיבית, המלצות לאטרקציות, אתרים, פעילויות ומסעדות בזמן אמת על בסיס חוכמת ההמונים ובהתאמה לתאריכי הטיול שהזין המשתמש במערכת.

מהחברה נמסר כי "הפלטפורמה החדשה לוקחת בחשבון את כל הפרמטרים של המשתמש כגון: מספר ימי הטיול, מיקום המלון, תחומי העניין והמאפיינים הנוספים לגבי אופי הטיול המבוקש. עפ״י הפרמטרים שהוזנו ע״י המשתמש, האלגוריתם מחשב ומתכנן את המסלול המתאים ביותר. המשתמש יכול לבצע הזמנות לכל אחד מהאתרים והאטרקציות לאורך המסלול מבלי לצאת מהפלטפורמה, ומבלי לבזבז זמן במהלך הטיול, במחירים זהים למחירים באתרי ההזמנות הרשמיים, ובמקרים רבים אף בהנחות. כמו כן יכול המטייל לחפש ולהוסיף באופן עצמאי נקודות עניין ביעד, והמערכת תשזור אותן בתוך המסלול. לאחר השלמת התהליך המשתמש יוכל לנווט אל המסלולים באמצעות הממשק. בין הערים הבולטות: ניו יורק, לונדון, פריז, רומא, ברלין, בנגקוק ועוד".

עומר אגוזי, מנכ״ל משותף טריפלן: ״אנחנו שמחים להציע לקהל הישראלי, הידוע בחיבתו לטיולים בחו״ל, כלי חינמי, פשוט ונוח, שיחסוך את תהליך תכנון הטיול המייגע. אחרי שנים בהם סייענו כמדריכי טיולים לאלפי מטיילים לחוות את היעדים בחו״ל בצורה הטובה ביותר, הרגשנו שיש לנו את הידע כיצד לבנות את המודל האולטימטיבי שיהווה פיתרון אידאלי לכל אחד ממשתמשי טריפלן".

 עומר אגוזי מנכל משותף צילום יוסי לזרוף עומר אגוזי מנכל משותף צילום יוסי לזרוף


אבי בשמת, מנכ"ל משותף טריפלן: ״הצרכן הישראלי תמיד ידע לאמץ טכנולוגיות חדשות המסייעות לו במגוון תחומים ולשימושים נרחבים. גם בתחום ה-Travel-Tech הצומח בקצב מהיר, מטרת העל שלנו היא להציע פתרונות טכנולוגיים וחוויתיים לנוחו המטיילים. טריפלן, כפלטפורמה טכנולוגית חכמה, תמשיך ללמוד את הצרכים המשתנים של המטיילים, ובשילוב כלל הכלים הטכנולוגיים החכמים שהטמענו, תוסיף תוכן והמלצות רלוונטיות, ותמיד תהיה מותאמת לזמן, למקום, ולטעם של המטיילים".

אבי בשמת מנכל משותף צילום בועז רבינוביץ׳אבי בשמת מנכל משותף צילום בועז רבינוביץ׳

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טרוול טק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: