אא

יפן שלא הכרתם: הכירו את חופשות הסקי שמחכות לכם באסיה

אחרי שאתרי הסקי באירופה נסגרו בזה אחר זה, יעד אחד מפתיע מנסה למשוך אליו גולשי סקי בכל הרמות. הכירו צד אחר של יפן. מהם אתרי הסקי הפופולריים ואיפה לנים?

צילום: לשכת התיירות של יפן צילום: לשכת התיירות של יפן

אחרי שגלי חום שפקדו את אירופה המיסו את השלג והותירו את אזורי הסקי המפורסמים ביותר באירופה ללא שלג, כשבזה אחר זה מסלולי הסקי נסגרו, בצד השני של העולם, השלג ״לא פוסק״; הכירו צד אחר של יפן שלא חשבתם עליו: סקי ביפן. 

עונת הסקי ביפן נפתחה והאלפים היפניים מלאים בשלג יבש וקל, המכונה JAPOW (פודרה יפנית) – שלג הפודרה הייחודי האהוב על גולשי הסקי ,ההרים מסביב לאזורים הצפוניים מכוסים באופן קבוע בשמיכות טריות של אבקת השלג. 

יפן ידועה בקרב חובבי סקי כבעלת כמה מאתרי הסקי הטובים בעולם. השלג הקל והיבש המצוי ברבים מהרי יפן (במיוחד בהוקאידו) הופך את יפן למשהו מיוחד מאוד בכל הנוגע לחופשות סקי. עוד המדינה מפורסמת בכמויות השלג הגדולות שלה במהלך החורף, אבל מה שמבדיל אותה מאתרי סקי אחרים ברחבי העולם הוא שהוא יורד על בסיס יומי.

העונה ביפן נמשכת עד סוף מרץ או עד תחילת אפריל ובחלק מהמקומות העונה ארוכה יותרתכירו את המסלולים המפורסמים ביפן.

Niseko -  ניסקו הר Yotei 

Niseko (ניסקו)הוא יעד הסקי הפופולרי והמפורסם ביותר בהוקאידו, אשר זוכה ל15 מטרים של שלג מדי שנה ואחד המקומות הטובים ביותר למגלשי סקי או סנובורד. אזור הסקי Niseko  נפתח בתחילת דצמבר והעונה נמשכת כאן עד תחילת מאי. החל מה-17 בדצמבר ניתן לצאת לסקי גם בשעות הערב.
 
לניסקו ארבעה אתרי סקי: Niseko Hirafu, Niseko Hanazono, Niseko Village-ו-Niseko Annupuri, כולם ממוקמים על מורדות הר אנופורי. לארבעת אתרי הנופש בהר אנופורי יש כרטיס משותף בשם Niseko United, שמחבר אותם זה לזה ומאפשר לכם לעשות סקי בכל מקום. Niseko מציעה מבחר של מלונות 5 כוכבים ווילות למלונות במחירים סבירים מסעדות רבות, והכי חשוב, כמות השלג ואיכות השלג הטובה ביפן.

Kiroro  - Japow לכל הרמות

אתר הסקי Kiroro - המכונה לעתים קרובות Kiroro - ממוקם בהוקאידו והוא אחד מהאתרים המובילים לחווית השלג הפרוותי .Japow האתר מתאים לגולשים מתחילים וותיקים כאחד. נסיעה של 30 דקות מקירורו תיקח אתכם לעיירת הנמל ההיסטורית אוטארו בה תוכלו לבלות במזקקות סאקה ותעלת אוטארו המקסימה. ישנם שני מלונות עיקריים בקירורו, שניהם יוקרתיים
 
צילום: לשכת התיירות של יפןצילום: לשכת התיירות של יפן

Hakuba  - אתר הסקי המועדף על המטיילים במחוז Nagano בטוקיו

Shiga Kogen , Niseko, Hakuba שיגה קוגן ,אזור ספורט החורף הגדול ביותר ביפן ואחד הגדולים בעולם. ב-Shiga Kogen ישנם 18 אזורי סקי שונים עם 48 מעליות וגונדולות שניתן להשתמש בהן עם כרטיס מעלית אחד בלבד. בנוסף לשלג המרהיב, תוכלו למצוא באתר מעיינות חמים, עיירות תרבות מסורתיות, חיות בר ופעילויות נוספות כמו מזחלות ואופנועי שלג.

איפה ישנים בחופשת הסקי ביפן? 

Kusatsu Onsen – שעה צפונית מזרחית לטוקיו

ממוקם כמה שעות צפונית מזרחית לטוקיו במחוז Gunma גונמה, עיירת מעיינות חמים פופולרית בה 3 מרחצאות ציבוריים למבקרים, Shirahata-no-yu, Chiyo-no-yu ו-Jizou-no-yu. נחשב לאחד משלושת אזורי אונסן הטובים ביותר ביפן.

Sansui Niseko  - חמישה כוכבים לסקי/ סקי אאוט

מלון חדש ברמת חמישה כוכבים לסקי אין/סקי אאוט, המלון כולל דירות וחדרים בגדלים שונים. יש כאן כל מה שצריך מבחינת מתקנים - כולל שתי מסעדות, אזור ספא עם אונסן, חדר כושר מאובזר וחדר אירועים. 

Susukino - מלון עירוני חדש בסאפורו ״Sapporo״

בינואר 2022,  נפתח מלון OMO3 Sapporo Susukino מבית קבוצת Hoshino Resorts בסאפורו, אחד מאזורי הסקי המובילים ביפן הכולל שישה אתרי סקי שונים. OMO3 Sapporo Susukino היא בחירה טובה למי שרוצה לשלב סקי עם חופשה עירונית.

המלון נמצא באמצע העיירה Susukino, עיירה תוססת עם חיי לילה סוערים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יפן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: