אא

״מעוררת השראה״: גרמניה מקדמת תיירות בת קיימא

לשכת התיירות של גרמניה Deutsche Zentrale für Tourismus - DZT - מעודדת טיולים ונופש בני קיימא למטיילים מקומיים וזרים ומקדמת מודעות אקולוגית. פטרה הדורפר המנכ״לית: ״אנחנו, בתור לשכת תיירות, פועלים כפלטפורמת רשת וידע״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

על פי ניתוח של IPK International, המכון למחקרי תיירות, כ-80% מהנוסעים הבינלאומיים מודעים לנושאי קיימות, אקלים והגנה על הסביבה, וכ-40% מחפשים הצעות מועילות במיוחד בנושאים אלה לצורך החופשות והטיולים שלהם.

כמו כן, 90% מהנסקרים מעוניינים לשלב חופשת עירונית עם שהות באזור כפרי, והם מאריכים את משך החופשה שלהם ותורמים להפחתת פליטות דו תחמוצת הפחמן.

פטרה הדורפר, מנכ"לית לשכת התיירות הלאומית של גרמניה, אמרה: "אנו חולקים באופן רציף את הנתונים העדכניים ביותר עם נותני השירות ועם קבוצות שונות, כולל מגמות בבחירת התחבורה. אלה הם יסודות חיוניים עבור ספקי נסיעות... אנחנו, בתור לשכת תיירות, פועלים כפלטפורמת רשת וידע כדי להאיץ את המודעות לתמורות האקולוגיות".  

"אנו מזמינים מטיילים לחוות את גרמניה ולחקור את מגוון האטרקציות הרחב שלה, לא רק אטרקציות מרתקות, אלא גם ידידותיות לסביבה. הסלוגן 'גרמניה פשוט מעוררת השראה', שהושק ב-2017, מטרתו לקדם את התדמית החיובית של המדינה בקרב קהל עולמי", מוסיפה ימינה סופו, מנהלת לשכת התיירות הגרמנית בדובאי, וקוראת לתיירים ממדינות המפרץ ומכל רחבי העולם ליהנות משפע היצע תיירות בת-קיימא בגרמניה.

השנה לשכת התיירות הלאומית של גרמניה תפעיל שלושה קמפיינים ספציפיים, שיתמקדו בתיירות בת קיימא: 'תרגיש טוב', 'חבק את הטבע הגרמני' וקמפיין תרבותי חדש המתמקד ב"51 אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו", שמטרתו להדגיש את התרבות והמורשת העשירה של גרמניה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קיימותלשכת התיירות הלאומית של גרמניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: