אא

״עסקת השנה״: אל על זוכה בפרס היוקרתי של Airline Economics

חברת אל על קוטפת פרס נוסף בכנס Airline Economics בקטגוריית ״עסקת השנה״. החברה זכתה בפרס בעקבות מכירת חלק ממועדון הנוסע המתמיד לידי הפניקס

צילום: יח״צ אל על צילום: יח״צ אל על

חברת אל על זכתה בשבוע שעבר בפרס ״עסקת השנה״ בכנס Airline Economics היוקרתי, שהתקיים בדבלין בשבוע שעבר. את הפרס אל על קיבלה על ידי מארגני הכנס עבור עסקת מכירת חלק ממועדון הנוסע המתמיד של אל על לחברת הפניקס במהלך 2022.

״בשם חברת אל על התרגשתי מאוד לקבל את הפרס, שמעיד על דרך חדשה בה צועדת אל על, הן מהצד הפיננסי אבל גם מהצד הצרכני. עסקת הפניקס זו הבעת אמון גדולה של משקיע משמעותי במועדון שלנו, ומצדינו, מאפשרת לנו להמשיך ולקדם את המועדון כאחד ממנועי הצמיחה החשובים של אל על לשנים הקרובות״, אמרה מנכ״לית אל על, דינה בן טל גננסיה בחשבון האינסטגרם שלה. 

נזכיר כי בחודש ספטמבר האחרון, הפניקס מימשה אופציות לרכישת 19.9% ממניות המועדון תמורת 14 מיליון דולר. האופציה ניתנה לפניקס במסגרת הלוואה של 130 מיליון דולר שהעמידה לאל על ביוני 2022. לפניקס יש אופציה לרכוש עוד 5.1 אחוז ממניות הנוסע המתמיד.  

בתוך כך, אל על גם הגישה מועמדות לתחרות של ״המרכז הישראלי לניהול למצוינות בשירות״. התחרות בוחנת את קפיצת המדרגה שעשה הארגון ביחס לאותו המהלך - כלומר איפה היה ואיפה הוא נמצא היום. אל על ניגשה ל-3 קטגוריות שונות: השירות כשותף אסטרטגי, שירות ביציאה ממשבר, פשטות בשירות. התחרות מונה 70 שופטים, ביניהם מנכ״לים, סמנכ״לים נושאי משרה בכירה ועוד. 

עוד בספטמבר 2022 חברת אל על זכתה בדירוג המירבי של חמישה כוכבי שירות, בתחרות היוקרתית APEX לשנת 2022, בקטגוריית חוויית לקוח המתייחסת לאיכות השירות בטיסה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: