אא

SWISS תציע את מחלקת הפרימיום גם במטוסי ה-A340

מחלקת הפרימיום אקונומי מתרחבת: חברת התעופה SWISS מתקינה את המחלקה החדשה במטוסי ה-A340. המטוס הראשון שכולל את המחלקה המריא ליוהנסבורג. בתוך כך, החברה צפויה להתקין את המחלקה ב-3 המטוסים הנותרים בצי

צילום: יח״צ, SWISS צילום: יח״צ, SWISS

חברת התעופה השוויצרית SWISS מקבוצת לופטהנזה, מרחיבה את מחלקת הפרימיום אקונומי לצי ה-Airbus A340. אמש (שלישי) המריא המטוס הראשון תחת הרישום HB-JMB ליוהנסבורג, כשהוא כולל את מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה. כל ארבעת מטוסי ה-Airbus A340 של SWISS יצויידו במחלקה החדשה עד לחודש אפריל, כשניתן יהיה להזמין את המחלקה ליעדים נוספים כמו: ציריך - יוהנסבורג, ציריך - הונג קונג וציריך שיקגו. 

״מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה שלנו ביססה את עצמה במהירות כדרך נסיעה פופולרית מאוד״, אומר מנהל המסחר הראשי של SWISS, תמור גודרזי פור. ״המשוב החיובי ביותר שקיבלנו מהלקוחות שלנו - על נוחות הישיבה הגדולה יותר, השירות המשופר, מבחר הארוחות הרחב ואיכות האוכל, רק חיזקו את הנחישות שלנו להציע את המוצר האיכותי ביותר מסלולים״, הוסיף. 

חברת SWISS התקינה את מחלקת פרימיום אקונומי בכל צי מטוסי ה-777-300ER, כשההתקנה החלה עוד בפברואר 2022. חברת SWISS הינה הראשונה בקבוצת לופטהנזה שהציעה את המושבים החדשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: