אא

אייר פראנס מתחדשת: שירות חדש 24/7 בווטס אפ ללקוחותיה ב-22 מדינות

השירות החדש חינמי וזמין כעת 7 ימים בשבוע ב-22 מדינות וב-4 שפות (צרפתית, אנגלית, איטלקית, ברזילאית/פורטוגזית)/ השירות החדש עדיין לא בישראל

24/7 אייר פראנס ק.ל.מ בווטסאפ. צילום: Shutterstock 24/7 אייר פראנס ק.ל.מ בווטסאפ. צילום: Shutterstock

אייר פראנס מתחדשת.

חברת התעופה הלאומית של צרפת מציעה ערוץ תקשורת חדש עם לקוחותיה ונוסעיה בוואטסאפ What's App.

השירות החדש חינמי וזמין כעת 7 ימים בשבוע ב-22 מדינות וב-4 שפות (צרפתית, אנגלית, איטלקית, ברזילאית/פורטוגזית), כאשר על פי הודעת החברה בשלב הבא יגיע ליתר המדינות בהן פועלת החברה.

המדינות בהן פעיל השירות: 

צילום מסך אייר פראנסצילום מסך אייר פראנס

״העברת הודעות משנה אינטראקציות בין אנשים ועסקים, ועם 2 מיליארד משתמשים יומיים, WhatsApp מחברת גם אנשים ועסקים״, מציינים באייר פראנס.

אייר פראנס, פעילה כבר במספר פלטפורמות של הודעות ומדיה חברתית, בעיקר Facebook Messenger וכעת ממשיכה לחזק את הקשרים המסחריים שלה על ידי מתן שירות לקוחות זמין 24/7.

השירות החדש בווטס אפ תומך בלקוחות לפני, במהלך ואחרי הטיסה שלהם עם: תשובות מיידיות לשאלות נפוצות באמצעות הצ'אטבוט, ולצורך תשובות ספציפיות יותר ויצירת קשר עם נציגי אייר פראנס.

לקוחות אשר יבחרו, יישלחו אליהם הודעות בכל רגע מרכזי של טיסתם: מהנפקת כרטיס העלייה למטוס ועד למידע על הטיסה (שינוי בלוח הזמנים או שער העלייה למטוס; התראה לפני סגירת דלת המטוס וכו') או עדכון על מיקום משלוח המזוודות מיד לאחר הנחיתה במקום היעד.

בנוסף, מציינים בחברה מבצעים מותאמים אישית לנוסעים יאפשרו ללקוחות לשדרג את חווית הנסיעה שלהם, עם אפשרות לבחירת מושבים מרווחים יותר או רכישת גישה לטרקלין אייר פראנס בשדה התעופה.

"אנו שמחים לראות שהערוץ החדש הזה זכה להצלחה מיידית: כעת הוא נקודת הקשר הדיגיטלית מספר שתיים של אייר פראנס", אומרת סטפני שרלה-מאייר, מנהלת שירות הלקוחות של אייר פראנס-KLM. "הפופולריות שלו מאשרת את האסטרטגייה שאימצה אייר פראנס במונחים של שירות לקוחות זמין, אסטרטגיה שנמשיך לפרוס גם בשווקים אחרים".

ניקולס פארין, ראש מחלקת מכירות לקוחות EMEA, הודעות עסקיות ב-Meta אמר: "אנו גאים לחבר את אייר פראנס עם לקוחות חדשים וקיימים כאחד באמצעות אחד מערוצי התקשורת הנפוצים ביותר. אנו מקווים שהשותפות הזו תמשיך לשפר את חוויות הלקוחות של אייר פראנס בוואטסאפ ותאפשר לה להציע חוויות טובות יותר, מהירות יותר ומותאמות אישית יותר ללקוחותיה״

לשליחת הודעה לאייר פראנס באמצעות Whatsapp: הקליקו כאן 

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסair franceאייר פראנס ק.ל.מאייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: