אא

פתחו יומנים: "פסטיבל אילת הבינלאומי ה-17 למוסיקה קאמרית" יתקיים ב-11-8 פברואר

מלון דן אילת יארח את פסטיבל המוסיקה הנחשב. ליאוניד רוזנברג, יוזם הפסטיבל והמנהל האמנותי והכללי: "אנו גאים להעלות את הפסטיבל זו הפעם ה-17 ולארח כמו תמיד את האמנים הגדולים ביותר מרחבי העולם״

גבריאלי קונסורט צילום: Andy Staples גבריאלי קונסורט צילום: Andy Staples

"פסטיבל אילת הבינלאומי ה -17 למוסיקה קאמרית", יתקיים במלון דן אילת ב 11-8 פברואר 2023, ויארח השנה למעלה מ-100 אמנים בינלאומיים ב 15 קונצרטים לתזמורות, הרכבים קוליים וכליים, וסולנים.

לדברי ליאוניד רוזנברג, יוזם הפסטיבל והמנהל האמנותי והכללי, "אנו גאים להעלות את הפסטיבל זו הפעם ה-17 ולארח כמו תמיד את האמנים הגדולים ביותר מרחבי העולם. השנה הפסטיבל בוחן ומותח את גבולות המוסיקה הקאמרית במופעים מגוונים שגם מתחברים זה לזה."

הפסטיבל השנה בהשתתפות רביעיית ויז'ן מגרמניה, מארק אליהו מישראל, תזמורת הגליל מישראל, חמישיית סקסופוני ירושלים מישראל, אדגר מורו וג'רמי מורו מצרפת, פלמנקו מספרד, גבריאלי קונסורט נגנים ומקהלה ופול מקריש מאנגליה, קרן טננבאום מישראל, תזמורת הבארוק מירושלים, נביאי הקווינטה ועילם רותם משוייץ, שלישית בוש מהולנד ונגני העתיד מישראל.

פסטיבל אילת הבינלאומי ה-17 למוסיקה קאמרית הוא שילוב של מופעי סולנים ומופעי תזמורות ומקהלות, של חו"ל וישראל ושל המוסיקה הקלאסית ולגבולותיה הרחבים.

תמהיל המופעים בפסטיבל מאפשר להנות מקשת רחבה של מוסיקה: מוסיקה קלאסית, ג'אז, מוסיקת עולם, בארוק בשילוב פלמנקו, מוסיקה אלקטרונית, שירת מקהלה ועוד.

תזמורת הבארוק ירושלים ונביאי הקווינטה. צילום: יואל לויתזמורת הבארוק ירושלים ונביאי הקווינטה. צילום: יואל לוי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: