אא

שביתה של עובדי המדינה בבריטניה שתפגע גם בנוסעים בנמלי התעופה

איגוד השירותים הציבוריים והמסחריים (PCS) הכריז על השביתה, שתשפיע גם על נמלי התעופה, ונוסעים, שמתכננים להגיע לבריטניה היום (ד') צפויים להמתנה ארוכה בביקורת הגבולות

תורים בהית'רו. צילום: sahutterstock תורים בהית'רו. צילום: sahutterstock

איגוד השירותים הציבוריים והמסחריים (PCS) בבריטניה הכריז על שביתת ענק של עובדי המדינה במגזרים השונים בבריטניה ב-1 בפברואר.

השביתה תשפיע גם על כניסות בינלאומיות לכל הנמלים האוויריים והימיים של בריטניה.

אם אתם נוסעים לבריטניה ב-1 בפברואר, עליכם להתכונן לעיכובים בהליך הכניסה, כיוון שצפויים תורים ארוכים והמתנה ממושכת עקב שביתת בקרי הגבול.

עם זאת, רשות הגבולות הבריטית הודיעה כי היא עושה מאמצים להקל על הנוסעים המגיעים לבריטניה, והיא מגייסת "אנשי צבא, עובדי מדינה ומתנדבים מרחבי המדינה, העוברים הכשרה לתמוך בכוח הגבול בשדות תעופה ובנמלים ברחבי בריטניה במקרה של שביתה אפשרית".

רשות הגבולות מציינת כי ישנם מספר גורמים שעשויים להשפיע על זמני ההמתנה, כולל עלייה במספר הנוסעים, עיכובים בטיסות וצירוף טיסות. גם עיכובים עקב מזג האוויר יכולים להשפיע על תורי ביקורת הגבולות.

הרשות ממליצה לנוסעים לבדוק עם סוכני נסיעות, מפעילי תיירות וחברות תעופה לפני הנסיעה, אם השביתה תשפיע על הנסיעה שלהם ומבקשת מהנוסעים: "אנא כבדו את הצוות בזמן שאנו מנסים להעביר אתכם בביקורת הגבול במהירות ובבטחה ככל האפשר".

עוד בהודעת הרשות הבריטית היא קוראת לנוסעים לבדוק את עצות הנסיעה המעודכנות עם החברות לפני הנסיעה וקוראת לכל הנוסעים הזכאים להשתמש ב-eGates לעשות זאת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: