אא

חופשת טו בשבט ברמת הגולן בקשת יהונתן

טו בשבט מהווה הזדמנות מצוינת לקחת את הילדים ולצאת לחופשה בחיק הטבע. בחירה טובה של מקום אירוח כפרי יכולה להבטיח כי החופשה שלכם תהיה מפנקת, נעימה ומושלמת // תוכן פרסומי

צילום: קשת יהונתן צילום: קשת יהונתן

טו בשבט, חג האילנות, מהווה הזדמנות מצוינת לקחת את הילדים (או בן/ת הזוג) ולצאת לחופשה בקרבת חיק הטבע הארץ ישראלי, בפרט אזור רמת הגולן. מדובר בעונה בה הכל פורח וירוק בחוץ, המים זורמים בשצף בנחלים ובמפלים של הצפון ומאחר ואין חופש מיוחד ממקומות העבודה או בתי הספר, הכל יחסית שקט ופנוי מהמוני אנשים. בחירה טובה של מקום אירוח כפרי בצפון יכולה להבטיח כי חופשת טו בשבט שלכם תהיה גם מפנקת, נעימה ומושלמת מכל בחינה.

מה ניתן ומומלץ לעשות במהלך ימי חופשת טו בשבט שלנו ברמת הגולן? מהן האטרקציות המעניינות יותר בעונה זו של השנה בגולן? והיכן מומלץ בחום להתארח על מנת להבטיח שהייה מהנה ומפנקת? 

צילום: קשת יהונתןצילום: קשת יהונתן

אירוח בגולן בחופשת טו בשבט בקרבה למסלולים, אטרקציות ומוקדי עניין

בבואנו לבחור מקום לינה ברמת הגולן נרצה ללכת לא רק על מקום נעים, נוח ומפנק, אלא גם כזה הנמצא במיקום מרכזי וטוב ברמה. לכך נגיע מיד ואף ניתן המלצה ספציפית. 

אך לפני כן - מה כדאי ומומלץ לעשות בגולן בתקופה של טו בשבט (וברוח החג...), ובהתאם לכך גם לבחור את מקום האירוח? ובכן, במילה אחת – טבע! בגולן ניתן למצוא כנראה את הטבע היפה והמרהיב ביותר בישראל, במיוחד בעונות החורף והאביב בהן הכל פורח וירוק והמים זורמים בשצף קצף בנחלים השונים. 

למשל, העונה של טו בשבט היא עונה מצוינת לטיולי מפלים – ביקור בכמה מהמפלים המרהיבים כל כך של רמת הגולן, הפרוסים לכל אורכה ורוחבה, ממפלי דרום הרמה: מפל עיט ומפל קצרין ועד המפלים הצפוניים כגון מפל סער המרהיב. ניתן להגיע למפלים רבים ברמה באופן נקודתי עם הרכב, לעצירה קצרה יחסית בדרך למפל הבא.

חג האילנות מהווה גם תקופה מצוינת לבקר ביערות של הרמה, דוגמת יער אודם המרשים והקסום כל כך הממוקם בצפון הגולן. ביערות של רמת הגולן, כמו גם באזורים רבים אחרים, ניתן למצוא פרויקטים של שתילה בטו בשבט, וכך להעניק לילדים הזדמנות לנטוע כמה עצים באזור זה של הארץ, אותם יוכלו לחזור ולבקר גם בעוד שנים ועשרות שנים מהיום.

זו גם תקופה נהדרת לבקר בתצפיות המרהיבות הרבות שניתן למצוא בגולן (תקופה עם ראות טובה ואויר נקי), ואפילו להספיק לראות עם הילדים קצת שלג בחרמון רגע לפני שהוא נמס, עם בוא האביב... 

צילום: קשת יהונתןצילום: קשת יהונתן

מקום אירוח כפרי בצפון במיקום מרכזי ברמת הגולן

חשוב מאוד כאמור לבחור בקפידה מקום אירוח בגולן – מקום אשר יהיה נעים ומפנק, יתאים להרכב בו אתם מגיעים ויהיה ממוקם כך שלא תצטרכו לנסוע מדי יום כל כך הרבה.

בהקשר זה מומלץ בחום להכיר את "קשת יהונתן" – מקום אירוח כפרי בצפון ברמת הגולן, הממוקם ממש במרכז הרמה (ולכן במרחק נסיעה קצרה ביותר מכל נקודה ברמה, מצפונה ועד דרומה...) ומציע חדרים גדולים ומרווחים המתאימים גם למשפחות רחבות במיוחד או קבוצות קטנות, ארוחות משובחות וסביבה משפחתית נעימה. 

בהחלט שווה בדיקה לקראת חופשת טו בשבט קסומה ברמת הגולן!...

צילום: קשת יהונתןצילום: קשת יהונתן

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: