אא

קבוצת פספורט נבחרה להיות בוועדה המייעצת ולנציגה הרשמית של ESPA בישראל

במכרז שכלל מדינות רבות, נבחרה הקבוצה כמייעצת ומייצגת את ישראל בארגון הספא האירופי, שעד כה כלל אך ורק מדינות אירופאיות

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

במכרז שהתקיים במהלך החודשים האחרונים, נבחרה קבוצת פספורט, בראשותו של עדי אזולאי, יו"ר הקבוצה, להיות חלק בוועדה המייעצת ולנציגה הרשמית של איגוד הספא האירופי, ESPA.

לראשונה אי פעם נבחרה מדינה שאינה אירופאית להיות חלק בוועדה ולהיות נציגה באיגוד אירופאי זה. יחד עם ישראל נבחרה גם נציגות מסין ומארה״ב.

קבוצת פספורט, נטלה חלק פעמים רבות במהלך השנים בכנסים של האיגוד האירופי ולאחרונה נטלה חלק גם בכנס השנתי שנערך בפישטני, בסלובקיה.

מגפת הקורונה הוכיחה בבירור את החשיבות של בריאות טובה. הכנס של איגוד הספא האירופי, שהתקיים בעיירת הספא המפורסמת, פיישטני שבסלובקיה, בספטמבר האחרון, שם דגש במיוחד על הרכיבים המהווים מפתח לבריאות טובה וסגנון חיים חיוני.

בכנס זה, דנו בשיטות וכלים חדשים לאחר הקורונה, חדשנות בשירותי רפואה וחינוך ואתגרים חדשים בהיבטים בינלאומיים, והתקיימו גם פורומים להחלפת ידע בטיפולים מתקדמים וחידושים בענף תיירות הבריאות.   

כעת הארגון עובד על חילופי דברים נוספים ומידע כדי ליצור פלטפורמה חזקה יותר לתעשיית הספא בישראל, שהיא שוק חשוב מאוד לחברי הספא האירופיים.

נשיא ESPA, דובואה: "כפי שניתן לראות, העולם משתנה. אנשים אימצו אורח חיים שונה לחלוטין, ותיירות בלנאותרפיה ותיירות מרפא יכולות לענות על הצרכים החדשים שלהם. זה מבשר התאוששות צמיחה חזקה".

לאור העובדה כי בשנת 2022 ביקרו ישראלים רבים באירופה והפכו אותה ליעד פופלרי עוד יותר ממה שהיתה, היא למעשה הפכה להיות אחד מחמשת השווקים הבולטים באיגוד ה- Europeanspas. 

נראה כי הישראלים משקיעים יותר ויותר בחופשות המשלבות טיפולי ספא ופעילויות לבריאות ולנפש מתוך הבנה כי הם אלה שיביאו להירגעות ושלווה אמיתית.

טיפולי הספא הולכים ונעשים פופלריים גם לטיפול במחלות שונות ולאור זאת הביקוש אליהם הולך וגובר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ESPAקבוצת פספורט

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: