אא

לחגוג את פורים ב-V סטייל: הכירו את V Hotel Dubai אחד המלונות הכי אינסטגרמיים בדובאי

שימו לב לאחד המלונות המרשימים בדובאי, בין השאר בזכות המיטות העגולות, סוויטת המסיבות האולטימטיבית, ה-Lounge היוקרתי ובו גם חדר אוכל כשר. קבלו את V Hotel Dubai, Curio Collection by Hilton, שבו גם תוכלו לצפות ב-La Perle, מופע מים סטייל לאס וגאס, המרשים מסוגו בדובאי. בשיתוף V Hotel

צילום:יחצ צילום:יחצ

חג פורים יחול השנה בתחילת חודש מרץ ואם גם אתם רוצים לחגוג אותו ביעד הכי לוהט של הישראלים בשנתיים האחרונות -דובאי, אז כדאי לכם לשקול בכובד ראש ללון במלון המדליק V Hotel Dubai, Curioo Collection by Hilton.  

מלון V Hotel Dubai שם דגש מיוחד על חיי הלילה האהובים כל כך על יזמים צעירים (וצעירים בנפשם), על אמנים ועל שאר מוחות יצירתיים שרוצים לראות ולהיראות.

צילום:יחצצילום:יחצ

כמו כן, זה אחד המלונות האינסטגרמיים ביותר בדובאי, בין השאר בזכות המיטות העגולות. אין תקופה טובה יותר מזו להתרווח בחדרי המלון המשופצים, בחדרי הקינג והטווין החדשים שנחשפו לאחרונה, וכמובן בסוויטת המסיבות האולטימטיבית.
מתחם V Hub, הממוקם כעת בקומה השביעית, פתוח לחלוטין לאורחי המלון ולמבקרים כאחד, שיכולים ליהנות בו ממגוון מרשים אך סמוי מן העין של פסיליטיז מיוחדים ומפנקים – מחדר הכושר V Gym, מאזור קבלה עם דלפקי צ'ק אין, מטרקלין V Lounge הפתוח 24 שעות ביממה, והחל משקיעת השמש גם מדי.ג'יי שיכניס אתכם למצב הרוח המתאים.

צילום:יחצצילום:יחצ

מתחם V Hub הוא ה-מקום למינגלינג ולבילוי אל תוך הלילה עם די.ג'יי הבית שלנו.
מאחר שפורים הוא אחד החגים האהובים על כל יהודי באשר הוא, מהחילוני ביותר ועד הדתי המודרני, מלון V Hotel Dubai מציע לאורחיו מגוון רחב של מסעדות לבחירה, והוא גם יעד מועדף על שומרי הכשרות. המלון מספק לאורחיו שלל חללים לבילוי עם כל החברים ובני המשפחה תחת קורת גג אחת, כך שתוכלו, לדוגמה, ליהנות מארוחת בוקר מושלמת וכשרה. ולאחר מכן, למה שלא תתפסו שלווה ב-V Deck התוסס ומלא השיק? או שתוכלו לצפות ב-La Perle, מופע מים סטייל לאס וגאס, המרשים מסוגו בדובאי.

צילום: יחצצילום: יחצ

ואם תרצו להוסיף עוד קצת חגיגיות לנופש שלכם בדובאי, תמיד תוכלו להזמין אחת מסוויטות הדגל שלנו, החסינות לרעשים, ולחגוג את פורים V סטייל.
Vibrant Suite – התגשמות חלומה של כל פאשניסטה, עם חדר ארונות ונוף לעיר. בסוויטה 'התוססת' יש טרקלין, בר, מטבחון, חדר איפור וחדר סיגרים. ואל תשכחו את הנוף הפנורמי שנשקף מחלונות המסך הענקיים.

צילום:יחצצילום:יחצ

Penthouse Suite – שיא השיאים, תרתי משמע. סוויטת המסיבות האולטימטיבית, עם חדר שינה אחד, אזור די.ג'יי, רחבת ריקודים לאורחים שרוצים להפגין את כישוריהם, ג'קוזי פרטי, סאונה ועוד.
Sky Villa – וילת המסיבות הזו שראשה בעננים כוללת שני חדרי שינה. למעשה, זה דופלקס, עם אזור די.ג'יי, רחבת ריקודים, בר, אמבטיות, סאונה ועוד.
למידע נוסף ולהזמנות: 971-4-436-6666+ (V Hotel Dubai, Curio Collection by Hilton) 

או שלחו לנו מייל: [email protected]

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הילטוןדובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: