אא

ביזנס טיים: הצצה לטרקליני העסקים המושקעים בישראל

תפריט קולינרי עשיר, חללי עבודה מפנקים ואפשרות לעבוד באווירה אקסקלוסיבית ומיוחדת במינה. "פספורטניוז" עם הצצה אל כמה מטרקליני העסקים המפוארים בישראל, כאלו שפשוט עושים חשק לעבוד

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אחת האלטרנטיבות שצוברות בשנים האחרונות תאוצה ביותר ויותר מלונות ברחבי הארץ, מקורה בטרקליני עסקים המאפשרים תחת קורת גג אחת קיום של ישיבות עבודה שוטפות באווירה יוקרתית, בשילוב עם תפריט מזון ומשקאות עשיר ועוד מגוון פינוקים נוספים המוכיחים הלכה למעשה שילוב מנצח בין ביזנס לפלז'ר. 

"פספורטניוז" מביא לכם כמה מטרקליני העסקים המפוארים בישראל, כאלו שצפויים להוסיף נופך אקסקלוסיבי לחוויית העבודה שלכם ואולי אפילו לקחת אותה צעד אחד קדימה. 

אינטרקונטיננטל תל אביב – שניים במחיר אחד 

במלון דיויד אינטרקונטיננטל תל אביב פועלים שני טרקליני עסקים המשמשים אנשי עסקים מובילים ואף שועי עולם הפוקדים אותו מעת לעת. הראשון שבהם (קלאב אינטרקונטיננטל – מיועד לאורחי המלון הלנים בחדרי הקלאב ובסוויטות) ממוקם בקומה ה-24 של המלון, ממנו משתקפת עבור האורחים תמונת נוף יפהפייה של הים התיכון ושכונת נווה צדק הקסומה. אליו מתווסף אקסקיוטיב לאונג' הנמצא בקומה ה-3, המיועד לאורחי המלון הלנים בחדרי האקסקיוטיוב ומותאם לאירוח משפחות.

מה בטרקלינים: בטרקלין הקלאב זכאים אורחי המלון ליהנות ממזנון עשיר כולל בר אלכוהול מלא, שירותי צ'ק-אין או צ'ק אווט זמינים, שירותי מזכירות, קונסיירז' וחדר ישיבות. טרקלין האקסקיוטיב מציע ארוחות בוקר וצהריים קלות, כמו גם מזנון עם מגוון מאכלים ואלכוהול מכל הבא ליד. כל אורח באחד מהטרקלינים יכול להזמין עד 2 אורחים שאינם אורחי המלון במרבית ימות שנה לצורך קיום פגישות (הכניסה מגיל 16 ומעלה). 

המספר הנוסף: בין האורחים ואבק הכוכבים שהספיקו לבקר בטרקליני העסקים של המלון ניתן למצוא שמות כמו נשיא ארה"ב לשעבר, ביל קלינטון, איש העסקים חיים סבן, סטיב ווזניאק ממקימי חברת אפל, ראש עיריית ניו-יורק לשעבר, אל גור ועוד רבים וטובים.

מתי: פתוח לאורך כל שעות היממה.

אינטרקונטיננטל תל-אביב צילום: איתי בניטאינטרקונטיננטל תל-אביב צילום: איתי בניט

בראון ברוט – בסימן הרטרו

מול קו החוף של תל-אביב וגן צ'ארלס קלור המוריק, מציע מלון בראון ברוט מרשת מלונות בראון, לאונג' עסקים חדש הממוקם בקומה ה-7 של בניין בית גאון הברוטילסטי. מאחורי דלתות העץ המגולפות תמצאו בו חלל רחב ידיים ושטוף אור המעוצב כולו במראה מעורר השראה בסימן הרטרו של שנות ה-70 העליזות. 

מה בטרקלין: הלאונג' הפתוח חינם לאורחי ה-VIP של המלון מציע ספריית איקסים אייקונית בה משולבים ספרי עיצוב, פרוזה ועיון, פינות עבודה אינטימיות וכן פינות הסבה המיועדות לפגישות 1 על 1 או לחילופין לפגישות הדורשות מספר משתתפים. עוד בלאונג' ניתן למצוא שני חדרי ישיבות מצוידים במסכי לד ומקרנים (ניתן לארח בהם בין 16-8 אנשים בתיאום מראש), כיבוד קל ומנות ביס מפנקות ממטבחו של שף המלון, קפה איכותי, משקאות קלים ואלכוהוליים ללא תוספת תשלום. 

המספר הנוסף: בחלל פזורים רהיטים ופריטי וינטג' שלוקטו בשווקים בארץ ובעולם וחודשו ביד אמן, בשילוב כדים וכלי קרמיקה מייצור ישראלי משנות ה-60 וה-70. 

מתי: ימים ראשון-חמישי, בין השעות 22:00-10:00 (בתשלום עבור אורחים שאינם מתארחים במלון).

בראון ברוט צילום: מקס קובלסקיבראון ברוט צילום: מקס קובלסקי

סטאי תל-אביב – אתנחתא לגוף ולנשמה

"המדטירני" - טרקלין העסקים של מלון סטאי תל אביב מעניק לשוהים בו חוויה יוצאת דופן המשלבת אירוח מפנק עם אווירת ביזנס שלוה ונעימה. יכולים ליהנות ממנו רק אורחי המלון בלבד שהזמינו חדרי פרימיום, פרימיום פלוס וסוויטות.

מה בטרקלין: המתארחים נהנים מתפריט מגוון הכולל סלטים, גבינות, עוגות, יין, שתייה חמה וקלה. לטרקלין צמודה מרפסת רחבה הפונה ישירות אל עבר הים ומאפשרת אתנחתא אמיתית לגוף ולנשמה.

המספר הנוסף: "המדטירני" נחשב לטרקלין מפואר עם חלל רחב ידיים המותאם לאורחים המחפשים הפוגה ושלווה לאורך היום לטובת עבודה או הנאה.

מתי: מדי יום בין השעות 18:00-12:00 (בחודשי הקיץ פתוח עד 20:00).

 סטאי צילום: אסף פינצ'וק סטאי צילום: אסף פינצ'וק

קראון פלזה תל-אביב – מענה לכל צורך

על חוף ימה המושלם של תל-אביב ממוקם טרקלין ומרכז העסקים החדש של מלון קראון פלזה טיילת תל-אביב. מדובר בטרקלין מודרני ופונקציונלי כאחד עם מרפסת ישירה לים. הטרקלין מציע לרווחת השוהים בו גם אזור הסבה רגוע ומפנק באווירה יוקרתית, חדרי ישיבות ופינות לאונג׳.

מה בטרקלין: מזנון חלבי עשיר ומגוון, כולל ארוחות בוקר וערב הכוללות מנות אישיות, פירות טריים, מיצים סחוטים טבעיים, עוגות, שתייה קלה וחמה ובר משקאות אלכוהוליים, כמו גם עיתונים יומיים מקומיים ובינלאומיים. הטרקלין מיועד לאורחי המלון הלנים בחדרי אקזקיוטיב או סוויטות

המספר הנוסף: לרשות האורחים מענה לכל צורך, לרבות חדר ישיבות חדיש ומאובזר. יצוין כי הכניסה לטרקלין הינה בלבוש הולם ומגיל 18 בלבד.

מתי: מדי יום (כולל שישי-שבת), בין השעות 22:30-11:00.

קראון פלזה צילום: איה בן עזריקראון פלזה צילום: איה בן עזרי

רויאל ביץ' תל-אביב – אינטימיות היא שם המשחק

טרקלין העסקים של מלון הרויאל ביץ' המפואר מתפרש על פני הקומות ה-18 וה-19, כשהוא מאפשר לאורחים ליהנות גם ממרפסת צמודה המשקיפה לים.

מה בטרקלין: מזנון חלבי עשיר ומשתנה, בר משקאות, מגזינים וכתבי עת, מסך טלוויזיה. במהלך היום מוגשים בו משקאות קלים וחמים יחד עם משקאות אלכוהוליים.

המספר הנוסף: הכניסה אליו מותרת אך ורק לאורחי המלון בגילאי 18 ומעלה המתארחים בקומות האקזקיוטיוב והסוויטות. הטרקלין מתאפיין באזור שקט המכיל פינות הסבה אינטימיות המספקות מרחב אישי לעבודה או מנוחה. 

מתי: מדי יום בין השעות 19:00-11:00.

צילום: יחצ ישרוטלצילום: יחצ ישרוטל

NYX הרצליה: כשיוקרה וקלאסיקה נפגשים

מלון העסקים של רשת פתאל השוכן בלב אזור ההיי-טק מהווה אבן שואבת עבור אנשי עסקים וחברות מובילות מכל העולם, המעוניינים לעבוד ובאותה נשימה ליהנות מאזור בעל צביון סלוני רגוע בו יוכלו לקיים פגישה פורמלית או בלתי פורמלית על כוס יין או נשנושים מפנקים.

מה בטרקלין: כיבוד מגוון מתוק ומלוח הכולל מאפים ולחמים טריים, גבינות, דגים, ירקות, פירות יבשים וטריים, משקאות קרים/חמים ויינות.  

המספר הנוסף: טרקלין NYX הרצליה מאפשר סביבת עבודה יוקרתית ושקטה הכוללים שירותי משרד שונים בחלל עבודה משותף, חדר ישיבות רחב היקף ומאובזר.

מתי: ימים ראשון-חמישי, בין השעות 22:00-10:00.

ניקס הרצליה צילום: רשת מלונות פתאלניקס הרצליה צילום: רשת מלונות פתאל

פרימה מילניום רעננה – להרגיש כמו בניו-יורק

רעננה כפנינת השרון הפכה בשנים האחרונות למעוז של חברות היי-טק רבות ומהווה מוקד גם לפגישות עסקים תכופות. מלון פרימה מילניום רעננה מעניק פתרון ייעודי עבור אנשי עסקים מסקטור זה ועוד, בזכות שילוב בין טרקלין עסקי למרחב מזמין שנעים לשהות בו.

מה בטרקלין: ארוחות קלות, חללי עבודה מרווחים, תפריט טאפאס ים-תיכוני, קוקטיילים מובחרים ויינות בוטיק ישראליים.  
המספר הנוסף: מהטרקלין ניתן להתחבר לרופ-טופ מודרני בסגנון ניו-יורקי צעיר.

מתי: הרופ-טופ נפתח מדי יום בשעה 18:00 ל-Happy hour של שעתיים וממשיך עד חצות.

פרימה מילניום רעננה צילום: תמיר רוגובסקיפרימה מילניום רעננה צילום: תמיר רוגובסקי

וורט ירושלים – אוויר הרים צלול כיין

אם הזדמנה לכם פגישה בעיר או הבירה או שמתחשק לכם לשלב בין ביקור בעיר הקודש לעבודה תכופה, כדאי שתשימו פעמיכם אל עבר טרקלין מלון וורט (Vert) השוכן בשכונת גבעת רם בירושלים. הוא ממוקם אי שם בקומה ה-21 ומציג נוף עוצר נשימה, משולב עם ריהוט עכשווי מאופק ואלגנטי. מי שמחפש דווקא רגיעה משגרת העבודה הלחוצה, יוכל להתרווח בהנאה באזור הסבה רגוע ומפנק טבול באוויר הרים צלול כיין. 

מה בטרקלין: מזנון חלבי עשיר הכולל פירות טריים, מיצים סחוטים טבעיים, עוגות, שתייה קלה/חמה ובר משקאות אלכוהוליים ויינות ישראליים. בנוסף, הוא מציע עבור המבקרים בו מבחר עיתונים יומיים, מקומיים ובינלאומיים. 

המספר הנוסף: בסופי שבוע הטרקלין משנה את פניו ומציע פירות, עוגות, עוגיות וכריכים בלבד. 

מתי: פתוח בכל ימות השבוע, 24/7. המזנון פעיל מדי יום חול, בין השעות 22:00-07:00.

וורט ירושלים צילום: איה בן עזריוורט ירושלים צילום: איה בן עזרי

רמדה אוליביה נצרת – כשמזרח ומערב נפגשים

זה הזמן לחפש אחר טרקלין עסקי בסגנון קצת אחר, אותו מציע בדיוק מלון רמדה אוליביה בנצרת. הטרקלין המלון המכונה "סולטנה רופ-טופ" ממוקם בקומה העליונה של המלון ומשקיף אל העיר העתיקה של נצרת, תוך שהוא מספק מחזה מרהיב שקשה להישאר אדישים אליו. זוהי הזדמנות מחד לשתות את הקפה מול נוף מהפנט ופשוט להירגע, או לחילופין לעבוד באווירה אותנטית ייחודית.

מה בטרקלין: חללים עסקיים המותאמים לקיום ישיבות, הרמות הכוסית ומצגות עסקיות (בהזמנה מראש), מבחר משקאות חריפים הכוללים יינות, קוקטיילים ובירות, לצד מנות גורמה קומפקטיות הנותנות מקום של כבוד לפרודוקטים והתוצרת המקומית, בהובלת השף רמי אבו-ליל. 

המספר הנוסף: בטרקלין פועל "סולטנה לאונג''' שעוצב בהשראת תרבות המזרח המודרנית, ובו מתנגנת מוסיקה עכשווית לצד מוסיקה מקומית המנעימה את זמנם של האורחים השוהים בו.

מתי: הכניסה בתיאום מראש עם המלון ובתשלום. 

רמדה אוליביה נצרת צילום: יח''צ מלון רמדה אוליביהרמדה אוליביה נצרת צילום: יח''צ מלון רמדה אוליביה

דן אילת – למבוגרים בלבד 

טרקלין "המלך דוד" נחשב מזה שנים לאחד מטרקליני העסקים המבוקשים בישראל. הוא ממוקם בקומה ה-14 מלון דן המפורסם ומשקיף לנוף קסום המציג לראווה את מפרץ אילת ועקבה. הוא מאפשר שילוב מיטבי בין חופשה בעיר הדרומית בישראל, ובה בעת הזדמנות לוורקוהולוקים שבינינו או מי שפשוט חייבים לעבוד ולו לזמן קצוב, לשלב בין השניים כהלכה. 

מה בטרקלין: כיבוד עשיר הכולל ארוחות קלות המשלבות כל אבות המזון, פינוקים ומשקאות לאורך רוב שעות היום. 

המספר הנוסף: הכניסה לטרקלין "המלך דוד" מתאפשרת מגיל 18 בלבד. הזדמנות לזכות לזמן חופשי ללא הפרעות. בנוסף, אורחי הטרקלין רשאים להזמין אורחי חוץ (בתעריף מוזל).שירותי הטרקלין זמינים לאורחי המלון המזמינים חדרי אקזקיוטיב, טראסות וסוויטות, הנהנים מכניסה חופשית לתחומיו    .

מתי: בכל יום בשבוע (כולל שישי-שבת) בין השעות 20:00-08:00 (למעט הפסקה בין 12:00-11:30).

דן אילת צילום: אורי אקרמןדן אילת צילום: אורי אקרמן

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאלרשת מלונות בראוןרשת מלונות קראון פלזהרשת מלונות ישרוטלמלון דן ת"א

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: