אא

אין צורך לארוז: החידוש של Westin Hotels מקבוצת מריוט: ציוד האימון ימתין לכם בחדר במלון

רשת המלונות תשאיל את ציוד אימוני הכוח וחיזוק הגוף העדכניים ביותר לאורחיה ביותר מ-230 ממלונותיה בעולם

צילום: Westin צילום: Westin

רשת מלונות Westin Hotels & Resorts - מקבוצת מריוט Marriott Bonvoy® מחדשת את ה-Gear Lending שלה. התוכנית, כוללת השאלת ציוד לאורחי המלונות לטובת אימוני הכח וחיזוק הגוף העדכניים ביותר. 

תוכנית ה-WestinWORKOUT® Gear Lending החדישה, שתתאפשר ביותר מ-230 בתי המלון של רשת מלנות ווסטין ברחבי העולם, תכלול ערכות המאפשרות לאורחים לשאול את הציוד שהם צריכים - מתי שהם רוצים.

ברשת ווסטין מציינים כי ״במהלך העשור האחרון, הן באמצעות משוב תפעולי והן באמצעות משוב צרכני, הרשת פיתחה ושיפרה את תוכנית השאלת ציוד האימון הגופני שלה כדי לפגוש את הצרכנים היכן שהם נמצאים היום״.

התוכנית עטורת השבחים, מתמקדת בסיוע לאורחים לשמור על שגרת האימון שלהם, בכל מקום וגם במלונות רשת ווסטין, ללא צורך לארוז עמם ציוד כושר.

צילום: Westinצילום: Westin

רשת Westin השתמשה במעצמות כושר עבור שתי הערכות הראשונות של תוכנית Gear Lending המחודשת שלה, המספקת לאורחים ציוד חיוני לכושר באיכות גבוהה בחדר, לפי דרישה. מותג הבריאות העולמי בעל הביצועים הגבוהים Hyperice מציג את מוצרי העיסוי והתאוששות הדחיסה המשנים את המשחק שלו, שהם אידיאליים להתאוששות לאחר אימון, כמו גם להרגעת נוקשות ומתח מנסיעות ארוכות. בנוסף, מותג אביזרי הכושר הישירים לצרכן Bala מציג את חלקי ציוד הכושר הכוללים של הגוף המעוצבים להפליא, ומספקים הזדמנויות לאורחים לנוע היטב בחדר האורחים שלהם ובחוץ, לכל מקום שהיום לוקח אותם. בין אם רץ נלהב שזקוק לציוד התאוששות או אימון צולב, מתאמן יוגה שרוצה לשמור על שגרת יומו, או אורח שרוצה להפיג מתח מיום טיול ארוך ו/או יום של פגישות, לאורחים יש כעת את ההזדמנות ללוות:

- ערכת Recover & Recharge של Hyperice, הכוללת ציוד ההתאוששות של Hyperice כגון Normatec Go החדש, Hypervolt Go 2 ו- Hypersphere Mini, כחלק משיתוף הפעולה הבלעדי המתמשך של Hyperice עם רשת מלונות ווסטין.
- ערכת Sculpt & Flow של Bala, הכוללת את רכיבי אימון הגוף המלא של Bala כגון משקולות צמיד, רצועות התנגדות, בלוקי שיווי משקל ומזרן יוגה ממותג Westin.

"עבור ווסטין, איכות חיים היא משימה מרכזית. במהלך העשור האחרון, באמצעות תוכנית WestinWORKOUT® Gear Lending שלנו, עזרנו לאורחים לייעל את שגרות הכושר שלהם" אמרה ג'ניפר קונל, מובילת מותגים עולמית, Westin Hotels & Resorts וסגנית נשיא, מותגי פרימיום ייחודיים של Marriott International.

"ככל שאימוני כוח והתאוששות התפתחו לריטואל בריאות חיוני, חידשנו את התוכנית האהובה שלנו ושיתפנו פעולה עם מותגים חדשניים, שעוזרים להניע אורחים ולהעניק להם השראה שתגרום להם למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם."

אורחי המלון המעוניינים להביא את חוויית האימון לבית יכולים לבקש קוד קידום מכירות בלעדי לקניית המוצרים באתרי Bala ו-Hyperice. ב-Westin מדגישים כי הרשת מתכננת להמשיך ולהרחיב את תוכנית השאלת הציוד שלה עם ערכות נוספות שנוספו לסגל, כמו גם חוויות אורח נוספות.

"כמובילת התעשייה בטכנולוגיית אורח חיים בריא, Hyperice תמיד מחפשת לשתף פעולה עם מותגים שחושבים קדימה כדי לחלוק את הכוח של טכנולוגיית ההתאוששות שלנו ולהגיע לדמוגרפיה חדשה", אומר ג'ים Huether, מנכ"ל Hyperice.

"Bala התחילה לגרום למתאמן להרגיש קצת פחות עומס באימונים; לעצב מוצרים שיהיו מהנים ופונציונליים באותה המידה" אמר מקסימיליאן קיסלביץ, מייסד שותף של Bala.

עוד הוסיף: "אנחנו שמחים לעזור לאורחי Westin לשמור על השגרה שלהם בזמן שהם בדרכים." 

חוויית Westin מתעוררת לחיים דרך 6 עקרונות -לישון טוב, לאכול טוב, לזוז טוב, להרגיש טוב, לעבוד טוב ולשחק טוב - המאפשרת לאורחים להתאים אישית את שהותם ולעסוק במה שמתאים ביותר לצרכיהם. בנוסף לתוכנית WestinWORKOUT® Gear Lending, Move Well מציעה את חדרי הכושר WestinWORKOUT®, ואת יותר מ-225 קונסיירז'י ריצה ברחבי העולם המארחים ריצות קבוצתיות ומעודדים אתלטים מכל הרמות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: