אא

מרוקו: הכנסות ענף התיירות ב-2022 כבר עולות על 2019

הכנסות התיירות של מרוקו הגיעו ל-81.7 מיליארד דירהם מרוקאי (8 מיליארד דולר) ב-11 החודשים הראשונים של 2022 – גידול של 12% בהשוואה לשנת 2019

צילום: פספורטניוז צילום: פספורטניוז

ב-11 החודשים הראשונים של השנה החולפת, 2022, ענף התיירות במרוקו הניב סכום מרשים של 81.7 מיליארד דירהם מרוקאי (8 מיליארד דולר) – מספר המעיד על התאוששות של 112% בהשוואה לשנת 2019, לדברי שרת התיירות של מרוקו, פטימה זהרה אמור.

מרוקו אירחה לא פחות מ-10.9 מיליון תיירים בין ינואר לנובמבר 2022, הבהירה שרת התיירות, וציינה כי גם מספר הלינות עלה ב-1% בהשוואה ל-2019.

"מגזר התיירות האיתן במרוקו הצליח לחדש את הביצועים שלו מלפני מגפת הקורונה הודות לשורה של יוזמות, שהשיקה הממשלה על מנת להחזיר את פעילות ענף התיירות להישגי העבר", אמרה השרה.

מגזר התיירות נפגע קשה ביותר מהשלכות הקורונה. בעקבות התפרצות המגפה במרוקו במרץ 2020, הממשלה הטילה שורה של אמצעים, כולל הגבלות נסיעה.

בשנה שעברה מרוקו הקלה את ההגבלות הנסיעה על רקע הירידה הבולטת במקרי הקורונה, ורשות שדות התעופה של מרוקו הסירה את חובת בדיקת ה-PCR ואישור החיסון, שהועילו מאד להתאוששות מרשימה של התיירות הנכנסת למדינה.

תעשיית התיירות של מרוקו השכילה לשמור על המשיכה הגלובלית שלה, ויעידו עיתונים בינלאומיים ומגזיני תיירות, המדרגים את המדינה בין היעדים המובילים בעולם הראויים לביקור ב-2023.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מרוקו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: