אא

נורוויג'ן קרוז ליין חוגגת עונת הפלגות ראשונה בדרום אפריקה ונמיביה

הארי זומר, נשיא ומנכ"ל NCL: "אנו מספקים לאורחים שלנו מסלולים סוחפים יותר שנועדו ליצור זיכרונות של פעם בחיים"

צילום: יחצ NCL צילום: יחצ NCL

נורוויג'ן קרוז ליין (NCL) חוגגת היום את עונת ההפלגות הראשונה בדרום אפריקה ובנמיביה. 

מחברת השיט נמסר כי ב- 21 בדצמבר 2022, נורוויג'ן ג'ייד הייתה הספינה הראשונה בצי של 18 ספינות בקו לנמל הבית מנמל דרום אפריקה, המציעה 12 ימי מסע לאורך חופי דרום אפריקה ונמיביה עם לינה בקייפטאון, דרום אפריקה וביקורים במפרץ מוסל, פורט אליזבת (Gqeberha) ומפרץ ריצ'רד בדרום אפריקה, ולודריץ ומפרץ ואלביס, נמיביה.

חברת השייט הבינלאומית הודיעה עוד על פריסת Norwegian Dawn לאזור בעונת חורף 2024. הספינה בת 2,340 הנוסעים, המגיעה מקייפטאון, דרום אפריקה ופורט לואיס, מאוריציוס, תציע סדרה של מסעות יוצאי דופן בין ינואר למרץ 2024 כדלקמן:

ב-3 בינואר 2024, Norwegian Dawn תצא להפלגה בת 17 הימים שלה לאזור, ותפליג בפעם הראשונה בהיסטוריה בת 56 השנים של החברה מדוחא, קטאר למאוריציוס. המסלול מציע שילוב ייחודי של יעדים לאיחוד האמירויות, עומאן, סיישל, קניה, טנזניה ומדגסקר.

ב-20 בינואר 2024, לאחר מכן היא תפליג במסלול של 12 יום מפורט לואיס, מאוריציוס, ותקרא לפוינט דה גאלט, ראוניון; פורט דופין (טואלניארו), מדגסקר; פומנה ומפוטו, מוזמביק; מפרץ ריצ'רד, פורט אליזבת' (Gqeberha), מפרץ מוסל וקייפטאון, דרום אפריקה.

ב–1 בפברואר וב-8 למרץ, 2024, Norwegian Dawn תשלים מסעות הלוך ושוב של 12 יום  בדרום אפריקה ונמיביה עם יעדים במפרץ מוסל ודרבן בדרום אפריקה, ומפרץ לודריץ ואלביס בנמיביה, לפני שתצא למסלול הטיול הנרחב ביותר שלה ב- 20 במרץ, הפלגה מקייפטאון, דרום אפריקה לברצלונה, ספרד. במהלך ההפלגה בת 21 הימים לאורך חופי אפריקה  תבקר בנמלים בנמיביה, אנגולה, סאו טומה ופרינסיפה, חוף השנהב, גמביה, סנגל, כף ורדה, האיים הקנריים ומרוקו.

הארי זומר, נשיא מותג ומנכ"ל NCL : "כחלק מפילוסופיית Guest First  שלנו, אנו מתמקדים בשיפור היצע היעדים שלנו, ומספקים לאורחים שלנו מסלולים סוחפים יותר שנועדו ליצור זיכרונות של פעם בחיים. המסעות החדשים שלנו לאפריקה הם עדות לכך, ומשלבים מיקומים ברשימת היעדים הנחשקים כמו  קייפטאון ומאוריציוס עם פנינים נסתרות כמו פומנה ומפוטו במוזמביק או פורט דופין במדגסקר. עם ממוצע של כמעט 12 שעות בכל נמל, מה שמאפשר יותר זמן לחוות באופן מלא את היעדים הבלתי נשכחים הללו, ההפלגות החדשות הן כבר בין ההפלגות הנמכרות ביותר שלנו לשנת 2024 ומושכות אורחים מכמעט 60 מדינות ברחבי העולם".

מיריי ונגר, שרת האוצר וההזדמנויות הכלכליות של הכף המערבי: "תיירות שייט מייצרת השפעה כלכלית של 300 מיליון ראנד עבור הכף המערבי ותומכת באלפי מקומות עבודה במחוז. מיצוב קייפטאון כנמל בית לשייט בינלאומי ושער לאפריקה הוא הזדמנות צמיחה מרכזית עבור האזור שלנו, ואנו מברכים על המחויבות של NCL להפליג מקייפטאון".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קרוזיםNCLהארי זומר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: