אא

יום הולדת 132 לעיר חדרה: קניון עופר ישיק מגוון פעיליות ואירועים

קניון עופר חדרה, מקבוצת קניוני עופר, יחגוג במהלך חודש פברואר 2023: יום הולדת 132 לעיר חדרה בשיתוף עריית חדרה,  עם מגוון פעילויות, סדנאות  והצגות לילדים וקטנטנים

אורבן פרוג'קט. צילום: יח״צ קניון עופר אורבן פרוג'קט. צילום: יח״צ קניון עופר

קניון עופר חדרה חוגג יום הולדת 132 לעיר בשיתוף עיריית חדרה.

לרגל ציון האירוע, במהלך חודש פברואר, מגוון פעילויות, אירועים  והצגות לילדים וקטנטנים.

בין הפעילויות והאירועים: 

ב 7.2 בשעה 17:30 עם: מופע של כוכבת הילדים 'נתי הגעתי הופעתי', יוצב מתחם  צילום מגנטים כמתנה לכל המשתתפים. כמו כן תיערך לרגל חגיגות יום הולדת לעיר ב 28.2 סדנת עציץ ממתקים.   

בנוסף,  ב 7.2 יערך מבצע "קנה קבל" במסגרתו:  קנה בקניון ב-132 ₪  וקבל במתנה: 6 כוסות לשתייה המבצע יערך החל מה 7.2 עד 10.2.  לכבוד ט"ו בשבט יערכו בתאריכים ה- 6.2 וה-21.2  פעילויות נוספות בשעה 17:30 כמו: סדנת טו בשבט -שתילת פרח בעציץ אישי, כל ילד יקבל עציץ עם שתיל למזכרת וסדנת קקטוסים לנוי - בצורת דובי פנדה קסומים. 

ב-14.2 בשעה 17:30 יערך מופע מה קרה לירח- עדן לא רואה את הירח בשמיים וזה מעציב אותה אך לאחר שבועיים הירח חוזר ועדן לומדת על התחדשותו ועל מופעיו השונים.  

כמו כן ב 14.2 בשעה 18:30 תחול תחרות הברייקדאנס של בית הספר אורבן פרוג'קט, בית ספר ייחודי לריקודי רחוב אשר הוקם בשנת 2008 ובו לומדים לרקוד ברייקדאנס והיפ הופ מגילאי 6 ומעלה. התחרות תתקיים לילדים בגילאי 6 ומעלה שבה יוכלו התלמידים להתחרות על התואר אלופי הברייקדאנס.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: