אא

ריינאייר מגייסת טייסים ודיילים לקראת החזרה לאוקראינה

חברת הלואו-קוסט האירית, הממשיכה לשבור שיאי פעילות ורווחיות, פתחה במסע גיוס של עובדים אוקראינים בשאיפה להיות חברת התעופה הראשונה, שתחזור לפעול באוקראינה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

ברבעון, שהסתיים בסוף 2022, ריינאייר השיגה רווח נקי של כ-211 מיליון אירו והכנסותיה הסתכמו ב-1.45 מיליארד אירו. לאור התוצאות המרשימות, החברה גם עדכנה את תחזיתה העתידית, להטיס 225 מיליון נוסעים בשנת 2026.

עם זאת, חברת הלואו-קוסט האירית לא שוקטת על השמרים וללא הפוגה שוקלת ומתכננת להרחיב פעילות. היום הודיע מנכ"ל קבוצת ריינאייר, מייקל או'לירי, על גיוס טייסים וצוותי דיילים, כדי שיהיו מוכנים לחזור לפעול בבסיסי הפעילות של החברה באוקראינה, כשהמצב הביטחוני יאפשר.

לדבריו של או'לירי: "אנחנו שוכרים מספר לא מבוטל של טייסים ואנשי צוות אוקראינים כדי שנוכל לשחזר בסיסים באוקראינה... אנו מחויבים מאוד לחזור לאוקראינה ברגע שיהיה בטוח לעשות זאת".

כבר במרץ 2022 מייקל או'לירי אמר, כי ריינאייר תהפוך לחברת התעופה הראשונה שתחזור לאוקראינה לאחר סיום המלחמה. המנכ"ל העריך אז כי טיסות מסחריות לאוקראינה עלולות להיפסק עד לעונת החורף של 2023.

כאשר רוסיה פתחה במתקפה על אוקראינה, ריינאייר פעלה ב-5 נמלי תעופה אוקראינים. חברת הלואו-קוסט הייתה במומנטום משמעותי ושקלה להרחיב את פעילותה לנמלי תעופה נוספים באוקראינה ולהציב בה עד 20 מטוסים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוקראינהריינאיירמייקל או'לירי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: