אא

דרמה ברשות שדות התעופה: היו"ר פועל להדחת המנכ"ל. "אין לכך הנחיה או השפעה פוליטית"

יו"ר רשות שדות התעופה, יצחק ג'רי גרשון לפספורטניוז: "אין לי שום כוונה להחליף אותו בתפקיד. מוכן להיבדק בפוליגרף האם יש לכך השפעה פוליטית. אם ימצאו שיש, אני עף מחר הביתה"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

דרמה גדולה ברשות שדות התעופה. יו"ר מועצת הרשות, יצחק ג'רי גרשון, פועל להדחתו של מנכ"ל הרשות, חגי טופולנסקי.

בשיחה עם פספורטניוז, אומר גרשון, "אין לכך שום הנחיה או השפעה פוליטית. אני מוכן להיבדק על כך בפוליגרף ואם ימצא שיש השפעה, אני עף מחר הביתה".

בסביבתו של גרשון מכחישים שיש לו כוונה ושאיפה למנות את עצמו לתפקיד המנכ"ל במקומו של טופולנסקי. "לגרשון אין שום שאיפות לדבר הזה", הם אומרים. "הוא רוצה לסיים את הכהונה שלו כיו"ר בעוד כשנתיים, כי הוא לא מאמין בכהונות ארוכות בתפקידים כאלה".

טופולנסקי שהיה בין השאר ראש אגף כוח אדם בצה"ל, ראש מטה חיל האוויר וראש להק אוויר נכנס רק בחודש יוני החולף לתפקיד מנכ"ל רשות שדות התעופה. הוא מונה לתפקיד ע"י שרת התחבורה לשעבר, מרב מיכאלי. ההדחה שלו צריכה לקבל את אישור שרת התחבורה, מירי רגב.

עוד אומר גרשון על כוונתו להדיח את המנכ"ל, "נקבל החלטה מקצועית ונקייה משיקולים זרים".

גורם בכיר ברשות הוסיף ואמר, "שרת התחבורה לא מוכנה למצב בו אין הרמוניה בין המנכ"ל ליו"ר ומועצת המנהלים. השרה שוחחה עם גרשון בעניין אחרי שהמנכ"ל היה אצלה בשיחה. למועצת מנהלים אחריות משפטית פלילית על מה שנעשה ברשות. נוצר מצב בו למועצת המנהלים לא יכולה להיות בצורה כזו אחריות למה שקורה ברשות".

עוד נודע כי גרשון יכנס מחר (ד') את מועצת הרשות להתייעצות איך לעשות את המהלך. יש לציין שבכדי לכנס את מועצת הרשות לישיבה מן המניין, צריך את המנכ"ל. לפיכך, גרשון, ככל הנראה, יפעל למהלך של התייעצות עם מועצת הרשות והשאלה האם זו תיתן לו יד ואת הרוב הדרוש להדחתו של טופולנסקי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: