אא

אל על במגעים להקמת מיזם תיירות משותף עם איסתא

בדיווח לבורסה, אל על מעדכנת כי החלה במגעים לבחינת עסקה אפשרית להקמת חברת תיירות משותפת עם איסתא. "בנוסף, נבחנת האפשרות שאיסתא תשתתף בהנפקה פרטית של מניות החברה"

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

אל על מעדכנת בדיווח לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי החלה במגעים לבחינת עסקה אפשרית להקמה ביחד עם איסתא בע"מ ("איסתא") של מיזם משותף שיעסוק בפיתוח, שיווק ומכירה של מוצרים נלווים בתחום התיירות התעופתית.

עוד מדווחת אל על לבורסה כי במסגרת המגעים בין הצדדים, נבחנת בנוסף האפשרות לפיה איסתא תשתתף בהנפקה פרטית של מניות החברה, ככל שתבוצע. "מובהר, כי לתאריך דוח זה, לא נחתם בין הצדדים מזכר הבנות ו/או הסכם מחייב והמגעים נמצאים בתחילתם. אין כל וודאות כי העסקה תתגבש וכי ייחתם הסכם מחייב בין הצדדים, וככל שייחתם הסכם מחייב, אין כל וודאות שיתקבלו כל האישורים הנדרשים על-פי דין להשלמת העסקה ולכן העסקה ותנאיה המפורטים לעיל הינם בבחינת 'מידע צופה פני עתיד', כמשמעותו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968", כך אל על לבורסה.

מטרת המהלך לאפשר לאל על להציע ללקוחותיה חווית נופש ולהציע מוצרי תיירות נוספים כמו מלונות, שירותי השכרת רכב, ביטוח נסיעות, אירועי ספורט תרבות והידור וכיו״ב. 

לפי גורמים בענף התיירות אל על בדקה במשך תקופה ארוכה חברות ישראליות וחברות זרות בתחום התיירות כדי להקים את המיזם. 

בעולם של ענקי תיירות גלובליים ובריתות של חברות תעופה בינלאומיות שיתוף פעולה בין חברות מובילות כאל על ואיסתא מאפשר לחברות להתמודד עם השחקנים הגלובליים שנכנסים אט אט לענף התיירות והתעופה בישראל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלאיסתא

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: