אא

טסים לחו"ל? כל מה שחשוב לדעת על הביטוח

מתכננים לטוס לחו"ל? מעבר לתוכנית הטיול אשר כוללת: הזמנת טיסות, בתי מלון וכמובן, תכנון הלו"ז לחופשה.. יש גם פרמטר נוסף שחשוב לדאוג לו והוא כמובן, ביטוח נסיעות לחו"ל // תוכן פרסומי

צילום: pexels צילום: pexels

יש לא מעט חברות ביטוח אשר מציעות פוליסות מהסוג הזה, כאשר לכל אחד יש את היתרונות שלה.

בכדי שתוכלו ליהנות מהחופשה ולהבטיח לעצמכם רוגע ושלווה ולכל אורכה, להלן כל מה שחשוב שתבררו לגבי הביטוח:

איך בכלל עושים ביטוח שכזה?

בדומה לפעולות רבות אחרות, גם כאשר זה נוגע לנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל, כיום ישנה דרך קצרה ומהירה באמצעותה ניתן להשיג את המטרה. 

רוב חברות הביטוח, מאפשרות להזמין את הביטוח דרך אתר האינטרנט שלהן – כל מה שצריך לעשות, זה להיכנס לעמוד הייעודי באתר, לענות על כל השאלות הרלוונטיות ובסיום, תקבלו הצעת מחיר. עכשיו, במידה וההצעה רלוונטית בעבורכם ואתם אכן מעוניינים באותו הביטוח תוכלו לשלם דרך האתר ולקבל במייל או בהודעת SMS את הפוליסה עליה חתמתם.

אפשרות נוספת, שאולי נחשבת למעט יותר מיושנת אך עדיין כזאת אשר יכולה להתאים עבור אנשים רבים – היא פשוט ליצור קשר טלפוני עם חברת הביטוח הרלוונטית. 
במקרה כזה הנציג יהיה זה שישאל אתכם את כל השאלות הרלוונטיות ובהתבסס על התשובות יצור לכם פוליסה מתאימה וייתן לכם את מחירה – את התשלום תוכלו לעשות מולו במעמד השיחה או כמובן, לקחת את הזמן ולדבר עם נציגים של חברות נוספות על מנת לקבל את ההצעה הטובה ביותר.  

התאמת הביטוח לצרכים

חשוב מאוד להתאים את הביטוח לצרכים ולא להעלים פרטים. במהלך הזמנת הביטוח אתם עתידים להישאל הן על יעד החופשה, הן על מועדי החופשה והן על סוג החופשה – עכשיו, אם אתם מתכננים חופשה אתגרית אשר כוללת טרקים ופעילויות מאתגרות ומסוכנות, קיימת חשיבות גבוהה שיהיה לכם את הביטוח המתאים, אשר יגן עליכם בצורה הטובה ביותר מכל גורם מסכן אליו תהיו חשופים. לעומת זאת, אם אתם מתכננים חופשה אורבאנית סטנדרטית במערב אירופה, גם הביטוח יהיה בסיסי יותר. שימו לב שיש להתאים את הביטוח גם למצב הרפואי שלכם – כך שאם הביטוח מיועד עבור אישה בהיריון, חשוב שאותה אישה תציין שהיא בהיריון וכאמור, אם אתם מתמודדים עם מחלה כלשהי חשוב שתציינו גם את הנושא הזה. 

חשיבות השוואת המחירים

אם אתם טסים לאחת ממדינות אירופה ל-3 או 4 ימים, קרוב לוודא שעלויות הביטוח לא תהיינה גבוהות – אלא אם כן אתם מתמודדים עם בעיות רפואיות או מחלות רקע אשר מעלים משמעותית את הסיכויים שלכם להזדקק לביטוח. יחד עם זאת, אם אתם טסים לתקופות ארוכות יותר, לטיולים מאתגרים יותר או למקומות הנחשבים לפחות בטוחים, עלויות הביטוח יכולות להיות גבוהות יותר. 

בכל מקרה, אם נושא המחיר תופס תפקיד משמעותי, תוכל לבצע השוואת מחירים מקדימה – כאשר, בתקופת האינטרנט תוכלו להשיג את המטרה בלחיצת כפתור קטנה – או להיכנס לאתר ייעודי להשוואת מחירי ביטוחים או להיכנס למספר אתרים של חברות שונות, לבקש הצעות מחירים ולבחור בהצעה האטרקטיבית ביותר ברשימה. 

לשים לב לפרטים הקטנים

בהליך הזמנת ביטוח נסיעות, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על כל הפרטים כולל הקטנים ביותר – כך לדוגמא, אם אתם מעוניינים לבטח גם את הציוד היקר שלכם, כמו הטלפון החכם או המחשב הנייד – כדאי שתוודאו שיש לכם אפשרות לקבל גם את הכיסוי הרלוונטי הזה.

באופן כללי ברגע שתגדירו לעצמכם מהם הכיסויים החשובים בעבורכם, כך יעלו בסופו של דבר הסיכויים שתהנו מכיסויים מקיפים ואיכותיים. 

תוכן פרסומי

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: