אא

ענקית הטראוול-טק Plusgrade רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי UpStay

ענקית הטראוול-טק הקנדית Plusgrade המפתחת מנגנון לשדרוג טיסות לפי שיטת ״מכרז״ ועוד, רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי UpStay המספק פתרון דומה לענף המלונאות

צילום 123rf צילום 123rf

ענקית הטראוול-טק הקנדית Plusgrade רוכשת את UpStay ומקימה מרכז פיתוח בישראל.

המערכת של UpStay, המבוססת על בינה מלאכותית וניתוח דאטה, מאפשרת לבתי מלון להציע שדרוג מותאם אישית בתשלום למזמיני חדרים. הפלטפורמה מתחברת למערכת של המלון, שולחת למי שביצעו הזמנה מייל שמאפשר שדרוג של גודל, נוף, קומה או שיפורים נוספים תמורת תשלום נוסף.

 "זהו יום מרגש עבור UpStay", אמר צפריר בלונדר, מייסד ומנכ"ל UpStay.

"אחרי ארבע שנים של צמיחה והצלחה מדהימים, אנחנו נרגשים לשלב כוחות עם Plusgrade כדי להשקיע ולהרחיב את היצע המוצרים שלנו ולשפר את היכולת שלנו להניב הכנסות נלוות עבור השותפים שלנו באמצעות מכירה נוספת של חדרים ושירותים נוספים בבתי המלון. הצוות הנהדר והמקצועי שבזכותו הצלחנו לעשות זאת עד כה מצפה לקלוט ולחנוך את העובדים הבאים שיצטרפו בשבועות ובחודשים הקרובים לחברה״, הוסיף. 

המוצר מוטמע במאות מלונות ב-17 מדינות בהן רשת מלונות פתאל, כולל 200 מלונות לאונרדו באירופה, מלונות ברשת אינטרקונטיננטל, גרקוטל - רשת המלונות הגדולה ביוון, קבוצת המלונות של האחים נקש (אורכידאה, סטאי, הרברט סמואל) וכן רשתות מלונות במקסיקו וארה"ב. בתקופת הקורונה רשמה החברה צמיחה מהירה, מאחר והתפוסות הנמוכות וצוותי בתי המלון שהצטמצמו חייבו את הרשתות למצוא פתרונות טכנולוגיים שייצרו להם הכנסות נוספות באופן אוטומטי לחלוטין.

Plusgrade נוסדה בשנת 2009 במונטריאול שבקנדה ומספקת ללמעלה מ-200 חברות תעופה (כולל אל-על הישראלית), רכבות ושייט פלטפורמה המאפשרת להם להציע שדרוג מותאם אישית, ליצור חוויות משופרות לנוסעים ולהגדיל את הכנסות החברות.  רכישת UpStay והטמעתה בתוך החברה תכניס לראשונה את Plusgrade לתחום המלונאות ותרחיב את הפורטפוליו של פתרונות שדרוג והכנסות נלווים עבור תעשיית האירוח, כך שמדובר בחיבור מושלם, כש-Plusgrade נותנת מענה לענף התעופה, ואילו Upstay נותנת מענה זהה לענף האירוח והלינה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאלplusgrade

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: