אא

מפגש פסגה: דיזנהאוז ומכבי חיפה סיכמו שנה מוצלחת במשרדי מועדון הכדורגל

בפגישה שהתקיימה במשרדי מכבי חיפה, בהשתתפות יעקב שחר בעלי מכבי חיפה,  המנכ"ל איציק עובדיה וחני סובול מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז,סוכם על מתווה שיתוף הפעולה לשנת 2023. סובול: היה לנו לכבוד רב ללוות את מכבי חיפה עד עלייתה לשלב הבתים״

מסכמים שנה מוצלחת. צילום: דיזנהאוז מסכמים שנה מוצלחת. צילום: דיזנהאוז

דיזנהאוז גרופ ומכבי חיפה מסכמות את שנת 2022.

בפגישה שהתקיימה במשרדי מכבי חיפה, בהשתתפות יעקב שחר בעלי מכבי חיפה,  מנכ"ל המועדון איציק עובדיה וחני סובול מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז, סיכמו הצדדים את שיתוף הפעולה שהתקיים בשנה שעברה 2022.

מדובר בשנה בה שיתוף הפעולה הגיע לשיאים חדשים עם השתתפותה של מכבי חיפה בגביע האלופות, ובכלל זה הטסת הנהלת ושחקני הקבוצה כמו גם את  אלפי האוהדים למשחקי הקבוצה ברחבי אירופה.

עוד סוכם בפגישה מתווה שיתוף הפעולה לשנת 2023.

חני סובול, מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז: "היה לנו לכבוד רב ללוות את מכבי חיפה בשלבים המוקדמים של מפעל גביע האלופות עד עלייתה לשלב הבתים. שמחנו להעניק את השירות הטוב, המקצועי והאיכותי  ביותר כמו שקבוצת דינזהאוז יודעת לתת ולא רק לשחקנים והנהלת הקבוצה אלא גם לאלפי האוהדים שליוו אותה לכל משחק ברחבי אירופה. אנו מאחלים למכבי חיפה בהצלחה גם במשחקי 2023.״

כפי שפורסם בחודש שעבר בפספורטניוז, פועלים אקוויטי, זרוע ההשקעות של בנק הפועלים, קבוצת מאיר, שבשליטת יעקב שחר ומשפחת קז, ומשפחת נוסבאום, מבעלי השליטה באשטרום, רכשו כל אחד 20% ממניות קבוצת דיזנהאוז. 

בתמונה למעלה: עומדים מימין: לירון זיו - סוכנת נסיעות עתידים, איציק עובדיה מנכ"ל מכבי חיפה, אורלי לוי – מנהלת סניף דיזנהאוז עתידים, חני סובול – מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז, יעקב שחר – בעלים מכבי חיפה.

צילום: דיזנהאוז 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דיזנהאוז BTCחני סובול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: