אא

ביונסה הופיעה בדובאי ב-Grand Reveal של Atlantis The Royal, אתר הנופש האולטרה-יוקרתי ביותר בעולם

טים קלי, מנכ"ל אטלנטיס דובאי אמר: "זהו זה. הגיע הרגע שלנו לחשוף את אטלנטיס דה רויאל כאתר נופש הבידור היוקרתי ביותר בעולם. אנו שמחים שכוכבת העל העולמית ביונסה הייתה כאן כדי להשיק את אתר הנופש יוצא הדופן הזה בצורה בלתי נשכחת - אייקון אמיתי, משיק אייקון"

צילום: אטלנטיס דה רויאל צילום: אטלנטיס דה רויאל

אמש, 21 בינואר 2023, בשעות הערב, התקיים הגילוי הגדול של האייקון החדש של דובאי, אטלנטיס דה רויאל, אתר הנופש האולטרה-יוקרתי ביותר בעולם. במסגרת ערב ההשקה הרשמי של הריזורט, עלתה לבמה לא אחרת מזמרת העל, הפרפורמרית המפורסמת ביותר בעולם, ביונסה. עם למעלה מאלף מפורסמים ואורחים מיוחדים שהתאספו מתחת לחזית האייקונית של אתר הנופש, כדי לחזות באירוע הבלתי נשכח.

ההופעה בת 60 הדקות של ביונסה - ההופעה החיה הראשונה שלה מאז 2018 - נפתחה בביצוע מדהים " "At Lastולאחריו כמה מלהיטיה הגדולים ביותר בקריירה, כמו: " Halo" ו"Crazy in Love".

עם שירה עוצמתית, כוריאוגרפיה עתירת אנרגיה והפקה מעוררת כבוד, כוכבת העל העולמית לוותה על ידי תזמורת של 48 אנשים ורקדנים, בהדרכת המלחין עטור פרסי האוסקרA.R. Rahman.  לצד זוכי America’s Got Talent – The Mayyas עם כיריאוגרפיה מדהימה של פאטימה רובינסון, המועמדת לאמי.

Parkwood Entertainment  חברת הבידור, שהוקמה על ידי ביונסה, שיתפה פעולה עם IAM Entertainment , שהוקמה על ידי המנכ"ל סונל וארה-פארמר, עבדו בשיתוף פעולה הדוק עם המנכ"ל באטלנטיס דה רויאל, טים קלי, כדי לספק את הרגע האייקוני של פעם בחיים.

ברגע סיום עוצר נשימה, על רקע המדהים של אטלנטיס דה רויאל, האמנית עטורת פרסי הגראמי ביצעה את השיר "Crazy in love", שסגר את המופע המפואר ומעורר השתאות, כאשר הועלתה לגובה 16 מטרים באוויר, מוקפת אש ומים.

אחרי ההופעה המטורפת, התחיל מופע זיקוקי דינור ורחפנים, שהאירו את הסמל החדש ביותר של דובאי, בהד של התצוגה של 2008 שהשיקה את אטלנטיס דה-פאלם לעולם. כשהזיקוקים הסתיימו, קבוצת ה-DJ העולמית Swedish House Mafia הובילה את האפטר-פארטי עם להיטים, כמו: "One"  ו-"Don't You Worry Child" כאשר האורחים חגגו עד השעות המוקדמות של הבוקר.

אל ההופעה של ביונסה ב"דה רויאל" הצטרפו הוריה ומשפחתה, כולל הבעל JAY-Z כמו גם אורחים מיוחדים מכל העולם: עורך הווג הבריטי אדוארד אנינפול, הדוגמנית קנדל ג'נר, השחקנית רבל ווילסון, הזמרות קלואי x האלי, השחקנית לטיטיה רייט, השחקן ווינסטון דיוקס. גם זוגות אהובים בבריטניה הגיעו, כמו: מילי מקינטוש והוגו טיילור, רושל ומרווין הומס, מארק רייט ומישל קיגן התאספו כולם כדי לראות את הופעת הכוכבת, כמו גם הדוגמנית הישראלית בר רפאלי, השחקנית אלן פומפאו ואיש החברה ג'ונתן צ'בן השתתפו גם הם.

במסגרת השקת "דה רויאל" היוקרתי בסוף השבוע האחרון, המוזמנים חוו טעימה מהמטבחים של השפים הטובים בעולם כולל נובו, חוסה אנדרס והסטון בלומנטל. סוף השבוע כולל גם את אירועי הפתיחה הגדולה עמוסי הכוכבים של Nobu ו-Ling Ling והשקת ה-818 Tequila של קנדל ג'נר על בריכת השמיים של אתר הנופש Cloud 22.

טים קלי, מנכ"ל אטלנטיס דובאי אמר: "זהו זה. הגיע הרגע שלנו לחשוף את אטלנטיס דה רויאל כאתר נופש הבידור היוקרתי ביותר בעולם. אנו שמחים שכוכבת העל העולמית ביונסה הייתה כאן כדי להשיק את אתר הנופש יוצא הדופן הזה בצורה בלתי נשכחת - אייקון אמיתי, משיק אייקון. אנו נרגשים להתחיל לקבל את פני האורחים בפברואר ולפנק אותם בחוויה שתגדיר מחדש לחלוטין את נקודת המבט שלהם על יוקרה".

אטלנטיס דה-רויאל תוכנן בצורה מדויקת כשמונה שנים, כדי לאתגר את גבולות הדמיון ולעצב מחדש את המשמעות של חופשות יוקרתיות במיוחד. סוף השבוע בו הוא "יצא לאור" ביסס את דה-רויאל  כסמל מיידי בדובאי וברחבי העולם.

כדי להיות מהראשונים שיתארחו באטלנטיס דה רויאל, האורחים יכולים לבצע הזמנה בכתובת www.atlantistheroyal.com. הזמנות פתוחות כעת לשהייה מה-10 בפברואר 2023 ואילך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אטלנטיס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: