אא

TUS Airways מתחדשת: תפעיל טיסות מלרנקה ל-5 יעדים ביוון

לאחר שהשיקה לאחרונה קו חדש בין לרנקה להירקליון, תפעיל החל מחודש יולי טיסות ישירות בעונה הקרובה לפרבזה, קורפו, קפלוניה וחאניה בתעריפים של החל מ-107 אירו לכיוון

מטוס TUS בנתב"ג. צילום: אלעד ויינשטיין מטוס TUS בנתב"ג. צילום: אלעד ויינשטיין

TUS Airways, חברת התעופה הקפריסאית תשיק הקיץ טיסות ל-4 יעדים חדשים ביוון כחלק מהרחבת הפעילות של חברת התעופה ליוון. בנוסף לטיסות שהשיקה החברה לאחרונה בין לרנקה להירקליון, חברת התעופה תפעיל טיסות ישירות בעונה הקרובה לפרבזה, קורפו, קפלוניה וחאניה בתעריפים של החל מ-107 אירו לכיוון.

החל מה-1 ביולי, חברת התעופה תחדש את השירותים לעיר פרבזה (Preveza) עם שתי טיסות שבועיות בימים שלישי ושבת. בנוסף, תשיק טיסות מלרנקה ליעד השני של כרתים לחאניה (בימי ראשון), קפלוניה (כל יום שלישי) וקורפו (כל שבת).

בנוסף, חברת התעופה תגדיל גם את מספר הטיסות בין לרנקה להירקליון בקיץ הקרוב עם טיסות בימים שני, שישי וראשון ותפעיל כעת טיסות ל-5 יעדים, מלרנקה לערי יוון.

אחמד עלי, מנכ"ל TUS Airways אמר: "אנו נרגשים מאוד להכריז שקורפו, קפלוניה, חאניה ופרבזה מתווספות לרשת הטיסות שלנו בקיץ הקרוב, כמו גם הוספת טיסות נוספות בקו המוצלח שלנו להרקליון. בכך שאנו מציעים לאורחינו טיסות נוספות ליעדים נוספים ביוון, כולל הנוחות של הצעת השירות היחיד ללא הפסקה לשלושה יעדים, אנו בטוחים לענות על הצרכים של הנופשים.״

אחמד עלי. צילום: TUS Airwaysאחמד עלי. צילום: TUS Airways

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TUS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: