אא

טיפים לתכנון חופשה באיסטנבול

מזג אוויר ים תיכוני נעים, מרחק טיסה קצר מישראל, מחירים אטרקטיביים ותרבות אירוח יוצאת דופן - הם רק חלק מהסיבות לשמה הישראלים נוהרים לאיסטנבול התורכית, ונהנים מחופשה שמשלבת תרבות ואותנטיות, היסטוריה, חוויה קולינרית, מלונות מפנקים ומגוון אטרקציות // תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK

איסטנבול היא עיר עצומה בגודלה, מאכלסת למעלה מ-15 מיליון תושבים במרחבים אין סופיים. חיפוש אחר דילים לאיסטנבול יוביל למספר רב של הצעות לאירוח וטיסות, ותכנון מוקדם יאפשר לבחור במלון במיקום מתאים, וניצול מיטבי של זמן הביקור.

מספר טיפים לתכנון חופשה באיסטנבול:

דיל מובנה או בניית חופשה עצמאית - דילים לאיסטנבול הנמכרים על ידי חברות התיירות לרוב ישלבו בין טיסות, שהייה במלון והעברות - הסעה מנמל התעופה למלון וחזרה. רכישת דיל מובנה עשויה להיות משתלמת אולם גם מגבילה. במידה והדיל כולל שעות טיסה נוחות ומלון בעל מוניטין במיקום מרכזי ובמחיר נוח ניתן בהחלט לרכוש ולהנות מעסקה כזאת, אולם לרוב הרכבה אישית של החופשה תבטיח מועדי טיסות נוחים ומותאמים יותר, מבחר מלונות ומתחמי אירוח ויכולת להשיג מחיר משתלם יותר.

השכרת רכב

המרחב העצום של העיר, מגוון הפארקים והאטרקציות ושדה התעופה המרכזי המרוחק כשלושים ק"מ מן העיר - כל אלו נותנים יתרון להתנייד באיסטנבול באמצעות רכב שכור. ניתן לשכור רכב באמצעות חברות ההשכרה הבינלאומיות, ולקבל את הרכב בשדה התעופה עם ההגעה בתיאום מראש. עלויות השכרת הרכב זולות ביחס לישראל, ומרבית הרכבים כוללים תכנת ניווט מקומית מובנית באנגלית.

אזור לינה

ישנם מספר אזורים מרוכזים למלונות ומתחמי אירוח בעיר. המתחם המרכזי המצוי בקרבת העיר העתיקה יהיה מעט יותר זול ויאפשר נגישות למספר אתרים ושווקים, אולם בלילה מדובר באזור פחות ידידותי לתיירים. מומלץ לשהות במרכז העיר או ברובע איסתיקלאל הקרוי גם הרובע האירופי של העיר, שוקק חיים ובטוח.

מה עושים באיסטנבול?

איסטנבול היא מוסלמית, עתיקת יומין ועשירה במתחמי תרבות והיסטוריה. מומלץ לתכנן את החופשה באופן מותאם להרכב המטיילים, זוגות, צעירים, מבוגרים, משפחות עם ילדים. באתרי התיירות ניתן למצוא ריבוי המלצות על כנסיות, מבנים, ארמונות ועתיקות.

בביקור בן מספר ימים בעיר מומלץ שלא להקדיש זמן לשוטטות בין כנסיות (אחת תספיק בהחלט לצורך הנגיעה בתרבות המקומית), לא לוותר על ביקור קצר בארמון טופקאפי על חצרות הפאר והמבנים העתיקים ששומרו בו, להקדיש יום לביקור ושוטטות בשווקים המקומיים, ויום נוסף אחד לביקור באי הנסיכים - חיבור בין מספר איים אליהם ניתן להגיע במעבורת, ולהנות ממרחב כפרי וציורי, ללא תנועת כלי רכב, לטיול בין הסמטאות השקטות, הטבע המרהיב, בתי הקפה והחנויות המקומיות.

מחפשים דילים לטיסות וליעדים נוספים לחצו כאן

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: