אא

פסטיבל "המדבר הירוק" יוצא לדרך ברחבי בקעת הירדן

פסטיבל "המדבר הירוק" שיתקיים בימי חמישי ושישי במשך חודש וחצי, בין התאריכים 16.2.22 – 31.3.23, יכלול סיורים מודרכים, טיולים למשפחות וגם למיטבי לכת, ופעילויות שונות ומגוונות

צילום: רות בן יוסף צילום: רות בן יוסף

המועצה אזורית בקעת הירדן מזמינה את הציבור הרחב לחוות את הבקעה בשיא תפארתה, כשהמדבר לובש ירוק ומרבדי הפריחה הייחודיים פרוסים בכל המרחב.

פסטיבל "המדבר הירוק" שיתקיים בימי חמישי ושישי במשך חודש וחצי, בין התאריכים 16.2.22 – 31.3.23, יכלול סיורים מודרכים, טיולים למשפחות וגם למיטבי לכת, ופעילויות שונות ומגוונות, כשחלקם בעלות סמלית של 10 שקלים למשתתף והשאר ללא תשלום. הפסטיבל מתקיים ביוזמתה של המועצה אזורית בקעת הירדן, ובשיתוף מתנ"ס בקעת הירדן, מרכז סיור ולימוד שדמות מחולה, בית ספר שדה עופרה, השומר החדש, רשות הטבע והגנים ועוד. 

כמו כן, בנוסף לסיורים ולטיולים ברחבי הנוף של הבקעה, במסגרתו של הפסטיבל יוקמו (בימי שישי) עמדות מידע של רשות הטבע והגנים והמועצה, שיקבלו את פני הבאים במספר מוקדים ויפנו את המטיילים לפעילויות השונות.

בימי שישי ברחבי הבקעה ייערכו קבלות שבת במגוון סגנונות, ובתים ועסקים ייפתחו את שעריהם. כמו כן, ייערכו במהלך האירועים סדנאות ייחודיות שונות כדוגמת צפרות, צילום, קליעה ועוד.

בנוסף, ביום שישי ה- 24.2.23 תתקיים "צעדת הבקעה" המסורתית במסלול המותאם גם למשפחות. חודש לאחר מכן, ב-24.3, שבוע לפני סיומם של האירועים, יתקיים 'ביקשוק' במפגש הבקעה - יריד עם למעלה מעשרות דוכנים של יצירה מקומית, דוכני מזון, אומנות, עציצים פורחים, לחמים, עוגות עוגיות, מוצרי טיפוח, מופעי רחוב ועוד.

ראש המועצה האזורית, בקעת הירדן, דוד אלחייני: "בימים אלו בקעת הירדן לובשת ירוק ונמצאת בשיא תפארתה. אנו שמחים מאד להזמין את הציבור הרחב, להנות מיופיו המרהיב של המדבר הירוק, לצאת לטיולים, פעילויות ואטרקציות ייחודיות ונדירות שלא ניתן לחוות אותן בשום חבל ארץ אחר, ולהכיר את התושבים והעסקים המקומיים שפותחים את דלתם ומצפים לבואם של מבלים מכל רחבי הארץ. "

צילום: רות בן יוסףצילום: רות בן יוסף

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: