אא

חובבי נהיגה זה בשבילכם: המסלולים היוקרתיים החדשים של Four Seasons

בשילוב עם אירוח בנכסים מבית Four Seasons בז'נבה, מג'ב ועמק נאפה: תכירו את חווית הנהיגה הכוללת נופים עוצרי נשימה, מבחר קולינרי ותרבותי אדיר, גישה לחוויות שאינן פתוחות לקהל הרחב

החוויה האקסקלוסיבית של Four Seasons. צילום: יח״צ החוויה האקסקלוסיבית של Four Seasons. צילום: יח״צ

בעקבות ההצלחה של חווית ה-Four Seasons Drive בטוסקנה, בימים אלו מושקים שני מסלולים חדשים לשנת 2023, על טהרת המיטב של הרי האלפים, ואחת מבירות האוכל והיין של צפון אמריקה - עמק נאפה. חווית הנהיגה של ה- Four Seasons משלבת רכבי יוקרה, עם חוויות קולינריות חד פעמיות, מסלולים מותאמים אישית וגישה לחוויות שאינן פתוחות או מוכרות לקהל הרחב, להיצע תרבותי ייחודי, המאפשרות גילוי של כל יעד מנקודת מבט חדשה. 

 

"חווית הנהיגה של ה- Four Seasons הרחבה טבעית של מי שאנחנו ומה שאנחנו מספקים - יצירת חוויות שנאספות, ומאפשרות לאורחים לגלות את אופי של אזור מסים בדרכים חדשות ובלתי צפויות", אומר אלחנדרו ריינל, נשיא ומנכ"ל Four Seasons Hotels and Resorts. "האורחים ייהנו מחוויית נסיעה יוצאת דופן ברחבי יוקרה, בשילוב השירות והרוח של ה- Four Seasons״. 

 

Four Seasons Drive Experience in the Heart of the Alps יהיה זמין התאריכים 12-18 ביוני 2023, וחווית Four Seasons Drive Through Napa Valley תהיה זמינה מ-29 באוקטובר - 4 בנובמבר. החוויות יספקו חוויות נהיגה שיציגו את המיטב של יעדי הטיול החדשים הללו. 

השילוב המושלם לאוהבי יוקרה וחובבי נהיגה. צילום: יח״צהשילוב המושלם לאוהבי יוקרה וחובבי נהיגה. צילום: יח״צ

כשהם לא בדרכים, האורחים באלפים ישהו ב-Four Seasons Hotel Des Bergues Geneva וב-Four Seasons Hotel Megève. בעמק נאפה, המטיילים ישהו ב-Four Seasons Resort and Residences Napa Valley.

 

כל הפרטים, החל ממקומות הלינה, המסלול, והחוויות האקסקלוסיביות המקומיות, המותאמות אישית, יסופקו תוך הקפדה על הפרטים הקטנים, איכות יוצאת דופן ושירות שבהם ידועה Four Seasons. החוויות שנאספו במומחיות, ומשלבות מקומות פחות מוכרים ונסתרים המותאמים לכל מטייל, מאורגנות על ידי צוות Four Seasons, באופן מושלם. 

 

"Four Seasons Drive Experience מגדירה מחדש את עולם טיולי הנהיגה היוקרתיים, ויוצר חוויות יוצאות דופן על ידי שילוב המומחיות שלנו ב- Four Seasons והשותפים שלנו ב-Canossa Events", אומר מארק שפייכרט, סגן נשיא בכיר ומנהל מסחרי ראשי. "בשנת 2023, אנו מביאים את Four Seasons Drive Experience ליעדים חדשים ומבוקשים מאוד בהתבסס על הבנה עמוקה של האורחים שלנו, ומספקים חווית יוקרה המשקפת העקרונות ש בליבה של Four Seasons״. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: four seasons

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: