אא

איך הופכים אתר תיירות אטרקטיבי לדור הדיגיטל?

Xsite, חברת סטארט-אפ, עושה מהפכה בדרך שבה אתרי תיירות מספרים את הסיפור הייחודי שלהם.  באמצעות חוויות דיגיטליות חדשניות של בינה מלאכותית הזמינה לשימוש בטלפון הנייד, המבקרים יכולים לחוות את הסיפור ההיסטורי של האתר בצורה חדשנית

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני אתרי תיירות הוא כיצד למשוך עוד מבקרים ולהפוך את האתרים אטרקטיביים לדור הדיגיטלי. 

 XSITE, חברת סטארט-אפ, עושה מהפכה בדרך שבה אתרי תיירות מספרים את הסיפור הייחודי שלהם.

באמצעות חוויות דיגיטליות חדשניות שנוצרו עם טכנולוגיה מתקדמת של בינה מלאכותית הזמינה לשימוש בטלפון הנייד, המבקרים יכולים לחוות את הסיפור ההיסטורי של האתר בצורה חדשנית ומרגשת.

בעזרת שלל חוויות מתקדמות כגון שחזור של דמויות היסטוריות מהמקום המוחזרות לחיים בתלת מימד, המבקרים יוצאים למסע המשלב אלמנטים אינטרקטיבים של משחק, לימוד וחוויה מרגשת המאפשרת להם לחקור את האתר ואת סיפורו.

Xsite מספקת דרך חדשה ומהפכנית לאתרי תיירות לספר את הסיפור שלהם כפי שלא סופר בעבר בעזרת טכנולוגיה הכי עדכנית בשוק בצורה קלה וחסכונית המספקת למבקרים חוויה בלתי נשכחת. 

מנכ"ל החברה הוא שחר גרמבק, 43,  יזם טכנולוגי מנוסה ויחד איתו מוביל את החברה אלעד בעדני, מנהל בכיר מתעשיות הקריאייטיב. בצוות המורחב מנהלים בכירים שעבדו בסטארט אפים מובילים וחברות כגון Walt Disney, ששמו לעצמם מטרה להפוך את יצירת החוויה הדיגיטלית באתרים למהירה, קלה ואיכותית ביותר.

בחברה אומרים כי: "הפתרון של Xsite קל ליצירה ואינו דורש פרויקט פיתוח ארוך טווח ויקר. בעתיד, אתרים יוכלו בקלות לעשות שינויים והתאמות בתוכן של החוויה, כדי להבטיח שהוא יישאר רלוונטי ועדכני. הפתרון מתאים לאתרי תיירות וגופים עירוניים המעוניינים להגדיל משמעותית את כמות מבקרים או חברות תיירות המעוניינות למכור למבקרים חוויות נוספות".

צילום: יח״צצילום: יח״צ
צילום: עומר שטיין צילום: עומר שטיין

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: