אא

ישראייר לא עוצרת: רוכשת 50% מחברת Bird Aviation

ישראייר תשקיע 4.5 מיליון אירו בחברה כאשר 1.5 מיליון אירו יוזרמו כהלוואת בעלים. החברה עוסקת במתן שירותי תחזוקה למטוסי סילון ויושבת בקפריסין וישראייר מציינת כי כי תעניק לחברה יתרון ביכולת גמישות מבצעית, תקדם את אסטרטגית הצמיחה של החברה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

ישראייר בראשות המנכ"ל אורי סירקיס ממשיכה לבצע מהלכים אסטרטגיים, החברה בהודעה לבורסה.

ישראייר מציינת כי חתמה על הסכם לרכישת   50% מחברת Bird Aviation העוסקת במתן שירותי תחזוקה למטוסי סילון ויושבת בקפריסין. החברה מתמחה בתחזוקה כבדה וקלה של מטוסי איירבוס A-320 , בזהה לצי המטוסים של ישראייר.

ישראייר תשלם כ-3 מיליון אירו עבור הרכישה, וכן להזרמה של 1.5 מיליון אירו אשר  שיתנו לחברת Bird Aviation בהלוואת בעלים. השימוש בתמורה ישמש לחברה כפירעון הלוואת בעלים קיימת, ככה שתיוותר הלוואת בעלים בסך כולל של כ-3.3 מיליון אירו.

ישראייר צופה כי צופה כי  העסקה תעניק לחברה יתרון ביכולת גמישות מבצעית, תקדם את אסטרטגית הצמיחה של החברה עם השאיפה שלה להגדיל את צי המטוסים שלה וכן תחזק את התשתית התחזוקתית של החברה בארץ ובחו"ל.
החברה, הממוקמת בלרנקה שבקפריסין, עוסקת במתן שירותי תחזוקה (MRO) למטוסי סילון ומתמחה בתחזוקה כבדה וקלה (תחזוקת ליין) של מטוסי AirBus A-320
רונן פקטור, מייסד ומנכ"ל משותף, חברת BIRD Aerosystems: "אנו רואים בחברת ישראייר שותף אסטרטגי חשוב, שיקדם את חברת הבת BIRD Aviation ויחד נאפשר לה להמשיך לצמוח ולהתפתח. אנו מאמינים בשיתוף הפעולה, ובטוחים כי הוא יאפשר לתת יציבות לפרויקטים הרבים שמבוצעים ב-BIRD Aviation."

BIRD Aerosystems היא חברה ישראלית המתמחה בפיתוח והתקנה של שני קווי מוצרים עיקריים: מערכות מוטסות להגנה מפני טילים ((AMPS ומערכות ניהול משימה, איסוף מודיעין ותצפית למטוסים (ASIO). מערכות החברה מבצעיות ומותקנות על מאות כלי טיס ברחבי העולם, ובין לקוחותיה ניתן למנות את כוחות נאט"ו, האו"ם, ממשלת ארצות הברית, ועוד. החברה הוקמה בשנת 2001 וממוקמת בהרצליה, וקרן פימי מחזיקה ב-50% ממניותיה.
BIRD Aviation הינה חברת בת של BIRD Aerosystems, ממוקמת בקפריסין ומתמחה בתחזוקה כבדה וקלה (תחזוקת ליין) של מטוסי סילון. החברה הבת מחזיקה במספר רישיונות תחזוקתיים, לרבות Part-145 האירופאי והישראלי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: