אא

הצ'ק אין בטרמינל 3 התחדש: עדיין קיימים עיכובים משמעותיים בהמראות הטיסות

לאחר שבשעות האחרונות 25 טיסות התעכבו בשל השיבושים שנוצרו עקב אסיפות ההסברה של עובדי רש"ת, גם עכשיו אחרי שהמערכות חזרו לפעול, קיימים עיכובים בהמראות של הטיסות

נתב"ג צילום: 123rf נתב"ג צילום: 123rf

הצ'ק אין בטרמינל 3 חזר לפעול: מסועי המזוודות עובדים.

עם זאת, כיוון שהבוקר (ד') עוכבו 25 המראות שהיו מתוכננות על פי לוח טיסות נתב"ג, עדין קיימים עיכובים משמעותיים בטיסות הממריאות כיוון שנוצר צוואר בקבוק מהשעות האחרונות.

השיבושים בלוח הטיסות נגרמו לאחר שמסועי המזוודות בטרמינל 3 נעצרו, מה שלמעשה עיכב את תפעול חברות התעופה מלבצע צ'ק אין לנוסעים שתוכננו להמריא.

כמו כן, הבוקר (ד') לא נפרקו המזוודות של שנחתו בנתב"ג.

אמש דווח בהודעת ועד רשות שדות התעופה כי היום (ד') בין השעות 10:00-14:00 יתקיימו אסיפות הסברה "בשל אי קיום הסכמים", ואכן הבוקר האסיפות החלו ועמם השיבושים.

מוועד העובדים נמסר אמש לפספורטניוז כי שבע שנים הרשות אינה מקיימת את ההסכמים איתם והשיחות לא הובילו לפתרון עד עתה. ״חלק מהעובדים יהיו באסיפות, מה שעשוי היום לגרום לעיכובים בטיסות, ציינו מטעם הועד."

כזכור, בחודש שעבר ועד העובדים פרסם הודעה מיוחדת מטעמו והזהיר מפני שיבושים בתנועה בנתב״ג בפסח הקרוב. "מחסור קשה בעובדים בתחומי הביטחון והיחידות התפעוליות. אם לא יקלטו עובדים נוספים במיידי, התורים בשדה בחג הפסח צפויים להיות ארוכים מאוד והנוסעים ייאלצו להמתין שעות ארוכות".

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נתב"ג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: