אא

בריטניה: שביתה נוספת של בקרי הגבולות בנמלי התעופה ב-15 במרץ

איגוד השירותים הציבוריים והמסחריים (PCS) התריע בעבר מפני שביתות מרובות במהלך 2023 "נוכח חוסר התגובה מהממשלה על הדרישות שלנו לגבי שכר, פנסיה וביטחון תעסוקתי"

נמל הית'רו. צילום: shutterstock נמל הית'רו. צילום: shutterstock

צוותי בקרת הגבולות של נמלי התעופה בבריטניה צפויים לשבות שוב לאחר השביתה הקודמת שלהם במהלך חופשת חג המולד. בקרי הגבולות של בריטניה ייצאו ב-15 במרץ לשביתה כחלק מפעולת מחאה רחבה יותר ביוזמת איגוד השירותים הציבוריים והמסחריים (PCS).

איגוד ה-PCS קורא לשביתה ב-15 במרץ במסגרת המשך המאבק, כשהשביתה אמורה לכלול כ-100,000 חברים בשירות המדינה ובמגזר הציבורי וכוללת גם מחלקות אחרות של עובדי המדינה.

ה-PCS אמר כי השביתה היא "נוכח חוסר התגובה מהממשלה על הדרישות שלנו לגבי שכר, פנסיה וביטחון תעסוקתי". האיגוד דורש העלאת שכר של 10% יחד עם שיפור הפנסיה והביטחון התעסוקתי.

ראש ה-PCS התריע בעבר, כי על הנוסעים להתרגל לשביתות בקרי הגבול בבריטניה, כיוון שממשלת בריטניה ממשיכה לדחות את דרישות האיגוד. במהלך השביתה בנמלי התעופה בבריטניה בדצמבר האחרון, חיילים מצבא בריטניה נאלצו להחליף את בקרי הגבולות במספר נמלי התעופה שהושפעו מהשביתה, והסתבר במקרים רבים, שהחיילים לא ביצעו בדיקות קפדניות על הנוסעים הנכנסים.

השביתה בחודש הבא אמורה להשפיע על אלפי טיסות נכנסות בבריטניה, לפי הנתונים של אתר Cirium. 2,125 טיסות מתוכננות להגיע לשדות התעופה בבריטניה ב-15 במרץ.

להלן היקף הטיסות הבינלאומיות הנכנסות ב-15 במרץ בנמלי התעופה המרכזיים בבריטניה:

לונדון הית'רו – 610 טיסות

לונדון גטוויק – 267 טיסות

נמל מנצ'סטר – 173 טיסות

לונדון סטנסטד – 168 טיסות

אדינבורו – 116 טיסות

בריטיש איירווייס תהיה חברת התעופה המושפעת ביותר, עם 479 טיסות המתוכננות להגיע לבריטניה באותו יום, ואחריה איזי ג'ט - 408 טיסות וריינאייר – 265 טיסות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריטניההית'רוגטוויק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: