אא

מה זו לעזאזל בינה מלאכותית CHAT GTP בשירות המלונאות?

אחת הדרכים העיקריות שבהן נעשה בעת האחרונה שימוש בבינה מלאכותית בתעשיית המלונאות, היא באמצעות צ'טבוטים ועוזרים וירטואליים. למה הם מיועדים?

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

אחת הדרכים העיקריות שבהן נעשה בעת האחרונה שימוש בבינה מלאכותית בתעשיית המלונאות, היא באמצעות צ'טבוטים ועוזרים וירטואליים. כלים אלה מיועדים לספק תמיכה 24/7 לאורחים, המאפשרת להם לשאול שאלות, לבצע הזמנות ולקבל מידע על המלון וההצעות שלו. הקשר הרציף מסייע למלונות לספק חוויה אישית כוללת לאורחים.

דרך נוספת שבה נעשה שימוש בבינה מלאכותית בתעשיית המלונאות היא באמצעות ניתוח חיזוי. טכנולוגיה זו משמשת לניתוח נתוני לקוחות ולניבוי התנהגות לקוחות, מה שעוזר לבתי מלון לחזק את הקשר עם האורחים ולהפוך אותם לקהל שבוי.  
סיורים וירטואליים המופעלים על ידי בינה מלאכותית משמשים גם בתי מלון כדי לתת לאורחים פוטנציאליים סיור וירטואלי במלון ובהיצע שלו.

בינה מלאכותית משמשת גם לאוטומציה של תהליכים שונים בתעשיית המלונאות, כמו ניקיון ותחזוקה של חדרים, מה שעוזר להפחית עלויות ולשפר את היעילות.

בפועל, מה שנראה פעם כמו מדע בדיוני, הופך למוצר יותר ויותר חיוני המשפיע על התפתחות ענף המלונאות בעידן המודרני. בינה מלאכותית מחוללת מהפכה בתחום תפעול והתייעלות בתי המלון, מערכת השיווק וההזמנות והחשוב מכל – מספקת לאורחים חוויה אישית עוטפת, כזו שתגרום להם לרצות לחזור. וזו היא רק ההתחלה....

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: