אא

ארוחות בוקר מומלצות בת״א: 6 מקומות שווים ומומלצים לפתוח את הבוקר. בתיאבון

מחפשים היכן להתפנק על ארוחת בוקר עשירה עם מגוון מנות מכל הבא ליד? "פספורטניוז" עם מספר המלצות לארוחות בוקר שוות במיוחד במלונות תל-אביב שיעוררו לכם את התיאבון בכל פעם מחדש

ארוחת הבוקר של קפה 65. צילום: נועם פריסמן ארוחת הבוקר של קפה 65. צילום: נועם פריסמן

מחפשים דרך מושלמת לפתוח את היום שלכם? בינינו, אין כמו להתפנק על ארוחת בוקר משובחת, כזו המאפשרת לכם ללגום את כוס הקפה בנחת ולהתענג על מבחר של מאכלים משובחים, דרך מושלמת להתחיל את היום ברוגע ובנחת, וחשוב מכל על בטן מלאה.

על מנת למלא את המאוויים הקולינריים שלכם עד תום, "פספורטניוז" מביא לכם כמה מארוחות הבוקר המושקעות ביותר המוגשות במסגרת כמה מבתי מלון המובילים של בתל-אביב, כאלו המעניקים חוויה מופלאה בכל פעם מחדש בשילוב עם אירוח אקסקלוסיבי וסטייל מנצח.

בראון לייטהאוס – חגיגה של טעמים על גגות תל-אביב

ארוחת הבוקר של מלון בראון לייטהאוס פתוחה לקהל הרחב בקומה החמישית, בה שוכנת גם מסעדת המלון המעוצבת ומרפסת הגג. הזדמנות נהדרת להביט מלמעלה על תל-אביב ולהתענג על ארוחה שווה במיוחד.

אוכל, קדימה אוכל: ארוחת הבוקר כוללת בופה חופשי בהגשה עצמית עם מזנון חלבי/דגים עשיר עם מנות חמות וקרות המשתנות בהתאם לחומרי הגלם הטריים המגיעים מדי יום. בין המנות הפופולאריות ניתן למנות פלטות דגים שנכבשו בטכניקות שונות, אנטיפסטי של ירקות צלויים, שקשוקה אדומה וירוקה, מבחר סלטי ירקות, גבינות בוטיק רכות וקשות, קישים ופשטידות, בורקס פילאס, פינת סופר פוד, לחמים ומאפים מתוקים. עוד ממתינים על מעדפי המעדנייה מיצים טריים סחוטים בבקבוקונים אישיים (גזר, תפוזים, מלפפון, תפוחי עץ), שוקו קר, צנצנות אישיות מתוקות של מלבי, טירמיסו, יוגורט גרנולה ועוד.

מתי: ימים ראשון-שישי 11:00-07:00.

עלות לאורחי חוץ: 120 שקלים לאדם.

איפה: בן יהודה 1, תל-אביב.

ארוחת הבוקר של מלון לייטהאוס תל-אביב. צילום: שי נילבורגארוחת הבוקר של מלון לייטהאוס תל-אביב. צילום: שי נילבורג

מאייר האוס  – כשאורבניות וקולינריה נפגשים

מלון מאייר הנמצא בלב הבוהמה התל-אביבית של רחוב דיזינגוף התוסס, שוכן בתוך בניין אדריכלי משנות ה-70 ומציע חוויה אורבנית מיוחדת לקהל האורחים. גם ברמת הקולינריה, דואגים במלון לפנק את האורחים עם ארוחת בוקר במסעדת "קפה מאייר" הממוקמת בקומת הכניסה למלון, אשר מציעה תפריט ייחודי, כולל בר משקאות.

אוכל, קדימה אוכל: ארוחת הבוקר מוגשת לאורחי המלון ב"קפה מאייר" וכוללת תפריט עם מבחר מנות מיוחדות לאניני טעם, החל מבוקר מאייר (ביצים לבחירה, סלסלת לחמים וסלט שוק), דרך בוקר טבעוני (חביתת חומוס, בצל מקורמל ועשבי תיבול), ארוחות "עלומות סלמון" (ביצים עלומות על בריוש עם סלמון ורוטב הולנדייז), קרוק מאדאם רוסטביף, מוזלי, שקשוקה והיד עוד נטויה.

מתי: המסעדה פתוחה בכל יום משעות הבוקר. ניתן ליהנות בה גם מארוחות נוספות או מבילוי בבר באווירה אירופאית עד השעות הקטנות של הלילה.

עלות לאורחי חוץ: בהתאם לתפריט המסעדה.

איפה: דיזינגוף 98, תל-אביב.

ארוחת בוקר במלון מאייר האוס. צילום: More then mediaארוחת בוקר במלון מאייר האוס. צילום: More then media

פורט טאואר – ויוה איטליה

במלון הבוטיק המשתייך לרשת ישרוטל מוגשות ארוחות בוקר על טהרת מטבח האיטלקי-ים תיכוני. הזדמנות מצוינת להתענג על תפריט עשיר המורכב מחומרי גלם איכותיים, מוצרים טריים בשילוב עם הגשה אלגנטית ומדויקת.

אוכל, קדימה אוכל: סועדי פורט טאואר נהנים מארוחת בוקר עשירה הכוללת מגוון לחמים ומאפים באפייה ביתית, מנות חמות ומשתנות מידי יום, סלטים מורכבים, דגים טריים וגבינות בוטיק. בנוסף, מוגש לרשותם שולחן קינוחים עם שלל הפתעות מתוקות. עוד במזנון ניתן למצוא מיצים סחוטים טבעיים, כשאל השולחן מוגשים סוגי קפה שונים על ידי המלצרים בהזמנה אישית.

מתי: ארוחת הבוקר מוגשת לאורחי המלון בכל ימות השבוע, בין השעות
11:00-07:00

עלות לאורחי חוץ: 110 שקלים לאדם.

איפה: הירקון 298, תל-אביב.

מלון פורט טאוור תל-אביב. צילום: ליאור גרונדמןמלון פורט טאוור תל-אביב. צילום: ליאור גרונדמן

קראון פלזה תל-אביב – ארוחת בוקר של מלכים

המלון השוכן על רצועת החוף של תל-אביב מגיש לקהל האורחים מתכון סודי להבטחת חוויה קולינרית מיטבית על בסיס חומרי גלם איכותיים בהתאם לעונה, המספקים חוויה מענגת לחך עם טעמים מיוחדים.  

אוכל, קדימה אוכל: ארוחת הבוקר מציעה מבחר עשיר הכולל ירקות ובר סלטים טריים, סלטים מרעננים, מבחר סוגי גבינות, ביצים, מאפים חמים וכמובן, פינוק מתוק המוגש יחד עם הקפה הראשון של הבוקר בהובלת שף המלון, קובי אביטן.

מתי: ימים ראשון-חמישי, בין השעות 10:30-06:30; שבת 11:00-07:00.

עלות לאורחי חוץ: 120 שקלים לאדם.  

איפה: הירקון 145, תל-אביב.

ארוחת בוקר במלון קראון פלאזה תל-אביב. צילום: איה בן עזריארוחת בוקר במלון קראון פלאזה תל-אביב. צילום: איה בן עזרי

רוטשילד 22 – מנות שף על הבוקר

מלון הבוטיק של רשת מלונות פתאל הניצב בלב שדרות רוטשילד השוקקות בתל-אביב, משלב בין עיצוב מוקפד, סגנון חדיש ואלגנטי יחד עם חוויה אורבנית באחד הלוקיישנים המבוקשים בתל-אביב. את ארוחת הבוקר זוכים אורחיו לאכול במסעדה המעוצבת בסגנון מודרני-אקלקטי יחד עם בר מאסיבי המעניק לו אווירה ייחודית.

אוכל, קדימה אוכל: במלון מציעים ארוחת שף הכוללת מגוון רחב של מנות מיוחדות, ביניהן סלט קיסר אותנטי, סלט קינואה עם אוכמניות, סלט חסות עם פקאנים, רוטב ויניגרט וגבינה כחולה, סלט שורשים, סלט הדרים, פסטות, ניוקי, לזניות שונות, מאפים טריים (מתוקים ומלוחים), מבחר גבינות, דגים, קינוחים וכן קפה איכותי המוגש ישירות לשולחנות.

מתי: בימים ראשון-חמישי עד השעה 10:30; שישי – עד 11:00; שבת – עד 12:00.

עלות לאורחי חוץ: 85 שקלים לאדם.    

איפה: רוטשילד 22, תל-אביב.

ארוחת בוקר במלון רוטשילד 22. צילום: detailsארוחת בוקר במלון רוטשילד 22. צילום: details

קפה 65 – ארוחת הבוקר האהובה שוב כאן

לאחר תקופה היעדרות במהלך ימי הקורונה, חזר בחודשים האחרונים קפה 65 התל-אביבי לפעול בקול תרועה רמה, כשהוא מבסס מיד את מעמדו בחזרה כאחת מארוחות הבוקר המבוקשות ביותר בעיר הגדולה. הקפה/בראנץ' ממוקם בקומת הכניסה של מלון הבוטיק 65 מבית רשת מלונות אטלס. הוא מציע חלל רחב ידיים המעוצב עם בטוב טעם, ובו גם מרפסת הצופה על שדרות רוטשילד.

אוכל, קדימה אוכל: ארוחת הבוקר המוצעת במלון הינה חוויה גסטרונומית הכוללת מנות אישיות לבחירה לפי תפריט (כדוגמת שקשוקה ירוקה עם מנגולד, תרד ויוגורט או אגז בנדיקט סלמון ואספרגוס) בשילוב עם מזנון המושתת על סלטים טריים, גבינות משובחות, דגים טריים וכבושים, עמדת סביח, פינת בריאות, מבחר לחמים ולחמניות, מאפי בוקר מלוחים ומתוקים. לצד אלו מוגשת שתייה חמה וקרה ללא תוספת תשלום, כולל מיצים סחוטים, סודה וקאווה.

מתי: ימים ראשון-חמישי, בין השעות 13:00-07:00; שישי-שבת, עד השעה 14:00.

עלות לאורחי חוץ: 135 שקלים לאדם.

איפה: רוטשילד 65, תל אביב.

ארוחת בוקר בקפה 65. צילום: נועם פריסמןארוחת בוקר בקפה 65. צילום: נועם פריסמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קולינריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: