אא

Virgin Atlantic מצטרפת לברית התעופה SkyTeam ב-2 במרץ

החברה הבריטית, המקיימת זה מכבר שיתוף פעולה עם חברות מרכזיות בברית - דלתא אייר ליינס, אייר פראנס ו-KLM – צפויה ליהנות מהיתרונות של הברית ולהרחיב משמעותית את פעילותה ביעדי החברות האחרות בברית

צילום: וירג'ין אטלנטיק צילום: וירג'ין אטלנטיק

כפי שפרסמנו, בספטמבר 2022 אושרה הצטרפותה של חברת וירג'ין אטלנטיק לברית התעופה SkyTeam, והיא תהיה חברת התעופה הבריטית הראשונה והיחידה בברית, וכעת עם הודעת החברה על הצטרפותה הרשמית ל-SkyTeam ב-2 במרץ 2023, ההכנות האחרונות של החברה בעיצומן.

ראוי לציין כי וירג'ין אטלנטיק היא כבר חלק ממיזם משותף עם דלתא אייר ליינס, אייר פראנס ו-KLM, החברות ב-SkyTeam, שסיפק דחיפה לפעילות הטרנסאטלנטית של החברה הבריטית. עם הצטרפותה של וירג'ין אטלנטיק, הנוכחות של SkyTeam תגדל באופן משמעותי בנמל הבית של חברת התעופה, נמל התעופה הית'רו בלונדון.

עם ההצטרפות ל-SkyTeam חברי מועדון הנוסעים של וירג'ין אטלנטיק יזכו לשורה של הטבות, כמו כניסה לטרקליני SkyTeam, עדיפות לביצוע צ'ק-אין ועלייה למטוס ותוספת מטען. חברי מועדון הנוסעים יוכלו גם לצבור ולממש נקודות בתוכניות הנוסע המתמיד של חברות תעופה אחרות בברית ולהיפך.

ברית SkyTeam גם עובדת כעת על שדרוג מערכת ההזמנות של כל חברות הברית, שתאפשר לנוסעים להזמין טיסות דרך כל אחד מאתרי האינטרנט של חברות התעופה בברית.

וירג'ין אטלנטיק הודיעה לאחרונה על חזרתה לשנחאי, שם יוכלו נוסעים להתחבר בצורה חלקה לחברה אחרת של SkyTeam, צ'יינה איסטרן איירליינס. הטיסות בקו יחודשו ב-1 במאי ויופעלו על ידי מטוסי הבואינג 787-9 של חברת התעופה.

מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, שי וייס, אמר כי חברת התעופה "תשיק מספר קווים חדשים כתוצאה מההחלטה להצטרף ל-SkyTeam ולהתחבר לחברות תעופה אחרות בברית".

מומחי תעופה מציינים, כי בין האופציות האפשריות: סיאול – להתחבר עם קוריאן אייר, מקסיקו סיטי - להתחבר עם Aeroméxico, בואנוס איירס  - להתחבר עם Aerolíneas Argentinas.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקאייר פראנס KLMדלתא אייר ליינססקיי טים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: