אא

טורקיש איירליינס תומכת במאמצי החילוץ וההצלה באזור שנפגע ברעידת האדמה

החברה ביצעה בשלושת הימים האחרונים מאות טיסות לאזור, הטיסה כ-68,000 אנשי חילוץ וסיוע, סיפקה 2,500 טונות של ציוד, פינתה 66,000 אזרחים, ותמשיך עוד ימים רבים לתמוך במאמצים. גם פגאסוס איירליינס נרתמה לסייע, מובילה ציוד הומניטרי ומפנה אזרחים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה הלאומית של טורקיה, טורקיש איירליינס, מיהרה לתמוך במאמצי החילוץ וההצלה בעקבות רעידת האדמה העצומה, שזעזעה את דרום המדינה בשעות המוקדמות של ה-6 בפברואר וגרמה להרס נוראי ואובדן של אלפי בני אדם.

בנוסף למטוסים הצבאיים, שהגיעו מרחבי העולם עם צוותי חילוץ וסיוע חירום לאזור הפגוע, טורקיש איירליינס, וגם פגאסוס איירליינס, חברות התעופה העיקריות בטורקיה, נקטו צעדים חריגים כדי לתרום למאמצי הסיוע.

המטוסים האזרחיים תרמו לא רק בהטסת צוותי חירום מיד לאחר התרחשות האסון, אלא גם בפינוי עשרות אלפי פצועים ועקורים מהאזורים שנפגעו בצורה הקשה ביותר.

טורקיש איירליינס הקצתה מספר ניכר של מטוסים למשימות החילוץ וההצלה.

עפ"י אמצעי התקשורת, חברת הדגל של טורקיה, מאז ה-6 בפברואר ועד אתמול, ביצעה 395 טיסות לאזור הפגוע, והטיסה בסך הכול 68,064 אנשי חילוץ וסיוע. כמו כן, 66,194 אזרחים פונו בכיוון ההפוך ב-89 טיסות. 36 טיסות מטען נוספות סיפקו 2,520 טונות של ציוד לתמיכה במאמצי החילוץ המתמשכים.

טיסות אלו יימשכו עוד ימים רבים. טורקיש איירליינס הצהירה כי היא כבר תכננה מאות טיסות נוספות לאזור ותפנה עשרות אלפי אזרחים נוספים.

במסגרת התפעול השוטף, טורקיש איירליינס גם מטפלת בשינויי כרטיסים וביטולים ללא עלות למי שכבר הזמין כרטיסים אל ומהאזורים המושפעים מרעידת האדמה הקטלנית.

חברת התעופה גם הודיעה כי היא תטיס ללא תשלום את חברי משלחות ההצלה והתמיכה הרשמיות עפ"י סיכום עם שגרירויות וקונסוליות טורקיה במדינות השונות.

פגאסוס איירליינס, כאמור, חברת התעופה  השנייה בגודלה במדינה, הצטרפה גם היא למאמצים והפעילה עשרות טיסות סיוע וכן עשרות טיסות נוסעים אזרחיות אל ומן האזורים המושפעים. סיוע הומניטרי נאסף על ידי הסהר האדום הטורקי במוקד של פגאסוס בנמל סביחה גקצ'ן באיסטנבול ומועבר ללא תשלום על ידי מטוסי פגאסוס לאזורים הפגועים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: טורקיש איירליינספגאסוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: