אא

שגרירים חדשים: אזרחי הפיליפינים יהפכו לשגרירי תיירות למדינת האיים

משרד התיירות של הפיליפינים השיק קמפיין חדש במסגרתו פיליפינים המתגוררים בישראל יסייעו בקידום תנועת התיירות לארץ האיים. שרת התיירות של הפיליפינים הצהירה כי היעד הוא להגיע השנה ל-4.8 מיליון תיירים מרחבי העולם

צילום: משרד התיירות של הפיליפינים צילום: משרד התיירות של הפיליפינים

משרד התיירות של הפיליפינים השיק אמש (ו') בשגרירות הפיליפינים בתל אביב קמפיין חדש, במסגרתו פיליפינים המתגוררים בישראל יסייעו בקידום תנועת התיירות לארץ האיים ויהפכו לשגרירי תיירות בישראל.

ההשקה התקיימה במעמד שגריר הפיליפינים בישראל, פדרו לילו, ובכירים ממשרד התיירות של הפיליפינים שהגיעו ממנילה ולונדון. כמו כן, השתתפו באירוע מנהיגים ומנהיגות של הקהילה הפיליפינית המתגוררת בארץ. בישראל מתגוררים פיליפינים רבים והם יוכלו לסייע רבות בקידום תנועת התיירות, באמצעות הזמנת המטיילים הישראלים לגלות את אחת המדינות היפות והמיוחדות בעולם. הקמפיין נושא פרסים.

צילום: משרד התיירות של הפיליפיניםצילום: משרד התיירות של הפיליפינים

משרד התיירות של הפיליפינים ושגרירות הפיליפינים בישראל באמצעות השגריר החדש, פדרו ליילו, נערכים לקראת היריד הבינלאומי בתל אביב, ה-IMTM שיתקיים בשבוע הבא. לארץ הגיעה משלחת רמת דרג מהפיליפינים וכן סיטונאי תיירות מובילים, שמעוניינים לקדם את תנועת התיירות לארץ האיים הקסומה. זו השנה התשיעית ברציפות שבה הפיליפינים משתתפת בתערוכה.

שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, הצהירה כי היעד של הפיליפינים לשנת 2023 הוא להגיע ל-4.8 מיליון תיירים מרחבי העולם. בשנת 2022 ביקרו בפיליפינים 2.46 מיליון תיירים, מעבר לתחזית שעמדה על 1.7 מיליון. בשנת 2019, שהייתה שנת השיא, ביקרו בפיליפינים יותר מ-8 מיליון תיירים. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019 עם 22,851 תיירים. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים, עד כה, הייתה 2019 עם 22,851 תיירים. בחודשים פברואר עד סוף דצמבר 2022 ביקרו בפיליפינים 9,711 תיירים מישראל והצפי לשנת 2023 להגדיל בצורה משמעותית את מספר המטיילים מישראל.

צילום: משרד התיירות של הפיליפיניםצילום: משרד התיירות של הפיליפינים

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פיליפינים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: