אא

שי יוגב מונה למנהל פעילות מחלקת "מסעות מסורת" לציבור הדתי בחברת מסעות

יוגב הוא מייסד "שי בר-אילן", חברת הטיולים הגיאוגרפיים הראשונה לציבור הדתי. מנכ"ל מסעות על המינוי: "בחרנו לחזק ולהעמיק את הקשר עם המגזר הדתי-חרדי"

Shutterstock Shutterstock

שי יוגב, מייסד חברת שי בר-אילן, חברת הטיולים הגיאוגרפיים הראשונה בישראל לציבור הדתי, מונה למנהל פעילות במחלקת "מסעות מסורת".

במסגרת תפקידו, יוגב יהיה אמון על פיתוח והובלת מוצרים ייחודיים למגזר דתי-חרדי בארץ ובעולם.

שי יוגב, חברת מסעות. צילום: יחצשי יוגב, חברת מסעות. צילום: יחצ

מסעות, המתמחה בארגון טיולים גיאוגרפיים מאורגנים, פועלת שנים רבות בענף ומציעה טיולי פרימיום. לצד זאת, החברה משווקת טיולי משפחות מאורגנים למגוון יעדים וכן, מציעה טיולי קונספט (טיולי נהרות, קולינריה ויין, אמנות, טיולי מוזיקה, טיולים לאוהבי לכת בארץ ובחו"ל, טיולי ספא, טיולי ג'יפים וכד'), קרוזים מאורגנים ועוד.

יוגב (77), כיהן במשך שנים כמנכ"ל ובעלים של החברה הגיאוגרפית דתית- "שי בר- אילן", שהוציאה מאות טיולים גיאוגרפיים למגזר הדתי. חברה זו הייתה במשך שנים, הראשונה לפתוח את מסלולי התיירות הדתית, ליעדים כמו אלסקה, דרום אמריקה, יפן, סין ועוד.

גיא רווה, מנכ"ל חברת מסעות: "אנו מברכים על הצטרפותו של שי יוגב, לנבחרת המובילה של חברת מסעות. כחלק מהתפתחותה של החברה למגוון תחומים הפונים לקהלי יעד שונים, בחרנו לחזק ולהעמיק את הקשר עם המגזר הדתי-חרדי, הצמא לטיולים המותאמים לאורח חייו. הידע וההתמחות העשירים שצבר יוגב בשנים האחרונות, יאפשרו לנו לפתח מוצרים מנצחים המותאמים לציבור זה, ללא פשרה על רמת ואיכות הטיול. הפוטנציאל הגלום בקטגוריה זו הוא עצום וכך גם הסיפוק הנלווה למהלך שמעתה מסעות פונה לכלל המגזרים עם מוצרים מנצחים שיוצגו בעתיד הקרוב".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: